27. feb. 2010

Norah's Faces - drugi teden

Deklice iz prejšnje objave imam ves čas pred sabo in jih gledam.. pa me prav nič ne mika spreminjat. Kot kaže, bodo ostale, kot so.Zato pa sem se danes lahko lotila naloge drugega tedna. Nad online tečajem sem res navdušena, saj ti da dovolj informacij in pokaže tudi izdelke, ki so zavili čisto s planirane poti. Res mi ni žal, da sem se odločila zanj.
V drugem tednu delamo platnice art dnevnika. Podlago sem napackala z akrili, obraz pa risala z vodotopnimi svinčniki in vodotopnimi voščenkami Neocolor II. Verjetno pa bom vse skupaj še malo dodelala.
Velikost raztegnjene platnice je 16 x 24 cm. Ko bo končana, jo bom prepognila, dodala še nekaj listov in sešila dnevnik. 
Fotografija je obupna, barve so v živo tako zelooo žive. Zamenjam jutri.. oz. ko se zbudim :) Za zdaj je dovolj.
Presneta reč.. tale bloger kar po svoje obrača fotografije :( Ve kdo, kako ga prepričaš, da obrne prikaz?

Sem šla raje kar dnevno sliko prilepit.. Uhh. so močne barve :) Mogoče jih pred končno verzijo še malo umirim :)

15 komentarjev:

  1. Všeč so mi te sončne barve, pa tudi izraz na pupinem obrazu. Se mi zdi, da gleda tako optimistično!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kulski dnevnik bo. In super za tvoje osvojene lekcije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo. Prav občudujem te, kako ti vse to uspeva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tale je zelo dobra in meni so že zdaj všeč barve. Prekrasen art dnevnik bo to, že vidim.

    Kar pa se tiče fotorafij pa jaz do sedaj še nisem imela težav, da bi mi bloger kar sam obračal fotografije. Sem šla pogledat, če bi slučajno našla varianto, da jo naknadno obrnem, pa tudi jaz nisem ugotovila kako. Očitno naknadno, po naložitvi ne moreš obračat fotografij.:-(

    OdgovoriIzbriši
  5. Super pupa je, se zdi tako zelo dobre volje


    Glede slik pa - zna bit, da ne zazna vedno slike, ki jo shraniš v določenem programu, rabi mal časa, da dojame, da si jo že pred eno uro obrnil in shranil. Vsaj meni se je to dogajalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala :) Zgleda mi še najbolje tečejo čopiči zvečer, ko je čisti mir in ostali spijo :)
    Edina slaba stran je, da na prenosniku nimam kaj dosti možnosti za igranje s fotografijami. Sem zdaj na klasični način brez težav objavila prav obrnjeno sliko.
    Kaj bom z art dnevnikom, se mi tudi približno ne sanja :)) Nekaj strani bom prav gotovo popackala v sklopu tega tečaja. Mogoče me pa potem zagrabi.
    Po tej dolgi sivi zimi pa rabim barve.. hočem pomlad :)

    OdgovoriIzbriši
  7. meni so pa lepe tako močne, sončne, polne energije, tvoje barve...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite barve. Take sončne, tople, energične:)
    Verjamem, da bo končni izdelek super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Perfektne barve so in obrazek je super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Te tople barve so fantastične. Po moje jih res ne rabiš umirjat.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimiva deklica, prav z zanimanjem spremljam tvoje novo ustvarjanje

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastične tople barve, polne energije in prelep obrazek. Všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Aha, Sonja bo začela art journal!!! :D:D:D Obrazi ti vsakič bolje uspevajo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  14. This is gorgeous, the image and the colours are stunning! Debbie

    OdgovoriIzbriši
  15. tole bo en čudovit dnevnik, ki upam, da bo ugledal luč sveta tudi kje drugje ........

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...