27. apr. 2010

Osvežitev stanja - raste

Namesto, da bi se lotila katerega od nedokončanih projektov: knjigic, nakita, slikic.. se še najraje igram z lončki in rastlinicami, ki v njih rastejo. Čeprav mi največ dela dajejo pravzaprav tisti lončki, v katerih še nič ne raste. Sem se odločila, da jih z zastekljenega balkona preselim na kuhinjsko polico. Tam jih bo sonce pošteno pregrelo in upam, tudi zvabilo na plano. Do sedaj so kuhinjska semena hitreje pognala kot balkonska.
Je pa luštno gledat, da nekateri paradižnički dobivajo že drugo vrsto malce nazobčanih listkov.
Na fotografiji: drobnjak, bazilika, rumene češnjice, rumene hruškice, črne češnjice in tigrasti paradižniki.



Ko zrastejo, jih gre nekaj v menjavo, nekaj k v.d. tašči v pokrit rastlinjak na vrtu, kakšnega pa mogoče zadržim zase, na balkonu. Samo prostor za kak velik lonec moram najt. Se mi zdi, da bi moralo bit zabavno iz kuhinje narest par korakov do balkona in nabrat kosilo :)

Prejšnje objave na to temo:
http://sonja68.blogspot.com/2010/04/nekaterim-se-mudi.html
http://sonja68.blogspot.com/2010/04/ustvarjanje-skupaj-z-naravo.html

5 komentarjev:

  1. Ti pa imaš tudi zelene prste!Lepo ti ratujejo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno rastejo. Imam kar slabo vest, ker jaz še nisem nič v zemljo porinila. Bom morala iti malo k očiju in mami kradit. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko prsti zasrbijo :))) Eno poletje, ko še ni bilo otrok, sem tudi sama takole začela, potem pa končala z balkonom spremenjenim v vrt. Bilo je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja, a ti menjaš kar sadike?

    OdgovoriIzbriši
  5. Z Objemi-drevo-Vesno bova menjali kar sadike, ker jih obe imava :) Imam pa tudi še nekaj semenc viška.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...