12. apr. 2010

Vaje, vaje.. pa še mal vaje :)

Po online tečaju Norah's Faces, nad katerim sem bila oz. sem še vedno zelo navdušena, sem se odločila poskusiti še nekaj čisto drugega :) In šla k Suzi Blu na tečaj Goddess and Poet.
Pri prvem tečaju sem izpustila zadnjo lekcijo. No, še kar čaka, da me zamika in jo bom naredila.
Pri Suzi bom verjetno prešpricala še kakšno več. Mi je pa všeč risat obraze, se igrat z njenim picajzlasto natančnim risanjem.
In tako vadim.. pa vadim... pojma nimam, kje bodo končale, jih je pa luštno delat. Pa pobarvala jih bom tudi :)
Obrazi so pač del domačih nalog in so zato risani po navodilih. Enkrat, ko zaključim, mi bo pa verjetno že jasno, kaj je tisto, kar je samo moje.. ali pa bom večno odkrivala svoj stil. Meni je pač pomembno, da mi je risanje prijetna sprostitev.


18 komentarjev:

  1. vaja in dober dan :)

    Jaz sem hodila k Niki Stupica na figuro in portret. Na začetku je bila totalna katastrofa, s časom in veliko vaje je vse postalo veliko lažje.
    Meni najlepšo figuro sem dokončala še pred odmorom (prej kot v eni uri) - na začetku pa sem v treh urah uspela narediti le grobo obliko.

    Hudo mi je, ker sem popolnoma zanemarila risanje, bi pa še kdaj šla v uk k Niki :) ja, pa Suzi Blu tudi :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. aja :)) zgornja desna je pa res goddess ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, upam, da boš še kaj risala. Meni je toook fajn :) Mene mika, da bi šla k Niki na porcelan :) al pa na srebrno glino :)
    Pa denarnica ni navdušena nad idejo, da bi se stalno kam vpisovala, online ali v živo. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna si ker vadiš, ampak vidim, da ti ni hudega.Uživaj v vajah!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nika je diplomirala iz gline ... za moje pojme je "majstorirala" :))

    Še vedno mi je hudo, ker takrat, ko sem imela čas in sem bila v LJ, v Prometeju ni bilo zadostnega zanimanja za tečaj gline.

    Moram pa priznati, da mi je njen način poučevanja zelo dober - ko obstaneš in ne gre naprej, ti prime svinčnik in kot popravi samo za kakšno stopinjo ali dve in takoj vidiš drugačne perspektive in je takoj lažje delati naprej :)

    Lej, delavnice figure, portreta nudi že toliko organizacij, trgovin, umetnikov, da imaš res pestro izbiro. Če te zanima bolj realistično risanje, je bolje, da se udeležiš kakšne z resničnimi in ne le virtualnimi umetniki. Verjemi, da ti ne bo žal :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super, da tako uživaš v tem kar počneš in to je najpomembnejše. Pa na koncu imamo tudi mi kaj od tega :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja vaja dela mojstra in čedalje bolj ti gre :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za komentarje :)
    @ BM - Veš, pravzaprav mi ni do realnih figur in portretov, so mi čisto všeč tele pocukrane, v kakšno smer pretirane bejbe. Mogoče me zamika kdaj kasneje, ta hip pač še ne.
    Za tečaje z realnimi učitelji pa žal nimam časa. Pri online mi je točno to všeč, da delam, ko opravim z vsemi prioritetami in mi ostane čas zame. Takrat samo zašibam video ali dva in rišem. Preveč drugih reči imam natempiranih na dneve in ure.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti kar vadi! Sicer ti gre za moje pojme več kot odlično, a vaja dela mojstra, saj veš :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmm, tista s kito mi je res fina. :) Zdaj pa k barvam. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super za tečaje in res je, najprej slediš mojstru, da se naučiš, potem pa začneš dodajati svoje akcente ;)
    Tud meni je s kitami špica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sonja, če risanje ni sprostotev, potem je vse skupaj brez veze. Vsaj po mojem prepričanju. Ampak ko pogledam tvoje krasne obrazke, mi je jasno, da si uživala ko si jih risala. Sploh se jih ne morem nagledati. Vsakič ko ji vidim si rečem: "danes zvečer bom pa tudi jaz enega narisala". Tega večera še ni bilo :-(

    OdgovoriIzbriši
  13. Aja, Sonja, kako velike pa delaš? A so na A4?

    OdgovoriIzbriši
  14. Nataša, ne, še vedno niso A4 :))) so pol manjše. Pa še vedno večje, kot bi jih delala za Moleskine :)
    Tale s kitkami deluje najbolj dokončana, ker ima lase. V resnici pa je obraz najmanj dodelan :) Moram še ostalim lase dodat, pa bo takoj bolje.
    Je pa hecno, vsak dan, ko si rečem: Zdaj bom pa pobarvala.. vzamem skicirko in se lotim novega risanja :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ti gre tole risanje obrazov, pa saj vsega, ko se lotiš ti 100% uspe:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo dobro ti gre vaja. Ali je to nova zasvojenost? :):)

    OdgovoriIzbriši
  17. Oja, tud men delujejo zelo simpatično ... tista s kitko ti je pa prou res najbolje ratala ... me prav zanima konec ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  18. To je kadar te prime inspiracija in pravi kreativni elan...izkoristi ga do konca!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...