10. jul. 2010

Čas za nagrade

V času, ko smo se potepali po Italiji okoli Gardskega jezera, ste me nekatere pocrkljale s tole simpatično nagrado:

Pravila igrice so taka:
1. Daj nagrado 10 blogerjem.
2. Napiši objavo o nagradi, kdo ti jo je podelil, prilepi tudi sliko.
3. Prejemnike nagrad obvesti preko komentarja.


Nagrado sem prejela od Teye, Andreje, Nataše in Kristine.

Zdaj pa težji del, izbrati 10 blogeric, ki si s svojim ustvarjanjem in objavljanjem nagrado zaslužijo. Več vas je, h katerim rada pokukam in zato je izbor enostavno pretežko narediti. Nagradico tako podarjam vsem vam, ki vas obiskujem, komentiram vaše objave in se od vas učim. Rada vas imam, vesela sem, da smo se spoznale, pa čeprav nekatere poznam samo preko neta.
Še vedno so mi ljubša druženja v živo, kak ukraden trenutek ob čveku in kavi, zaradi časovnih omejitev in razdalj pa tudi net druženja pašejo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...