14. jul. 2010

Torbice na kupu

Kar luštno jih je pogledat.. vse na kupu :) no, razen tistih, ki so našle dom drugje.

21 komentarjev:

  1. Lušne so. Narediš vedno eno in isto obliko? Za kaj jih pa rabiš, mislim čemu služijo? Oblika malo spominja na toaletne torbice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok si pridna, jaz bi tud rada zašila še svega in svašte pred dopustom pa mi ne gre kot po maslu.
    LP T.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja grozna proizvodnja, vse po vrsti lepe...

    OdgovoriIzbriši
  4. Full so lepe. Takole na kupu še bolj kot posamezno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so lepe. Sploh ne vem katero bi označila za 'naj'. Kar vse. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super so in res jih je lušno takole pogledati na kupu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, takole na kupu so še lepše. In očitno imaš po torbici strašen red ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen šopek in dobre kombinacije. Še posebej se mi dopadeta največja in najmanjša. Lepo si skombinirala blago. Moja pošiljka blaga je tudi že prišla, samo nisem še utegnila vsega prečekirati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hola,las bolsas han quedado muy bonita
    Besos:Mayte

    OdgovoriIzbriši
  10. si si pa pripravila zbirkico:)) super lepe, in skupaj so tako lepo uglašene... kot bi bile vse na istem notnem črtovju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Po vsaki tvoji objavi, ko je ena torbica lepša od druge, si rečem, moram probat, moram probat ... No, si me dokončno prepričala, sem probala in je ratalo, samo še poslikat moram :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vsem. Torbice počasi zapuščajo dom, ne bodo več takole skupaj :)

    Maja, čakam slikce :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Madonca si ekspresno šivala te torbice. Ti nisem uspela slediti. Vse so krasne, ena lepša od druge :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Res so vse lepe!!Tako dobro si skombinirala blago!Ja kdor zna, zna!!!In ti obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  15. tvoje mini torbice so res pravi "cukrkčki", vsaka posebej je nekaj posebnega!!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...