17. jul. 2010

Pametna ko marela :)

Ko smo bili majhni, sem dostikrat slišala, da je starejše ali pa vsaj bolj izkušene treba poslušat :)

Da so take ploščate torbičke lahko narejene samo iz dveh plasti blaga, brez vmesnega vatelina, pač nisem hotela verjet. Se mi je zdelo, da bo premehko. Kako zelo sem se motila.

Tako sem "pametna ko marela" skrojila jeans kos, ga podložila z vatelinom in prešila. Nato posebej še notranje blago, saj nočem, da se vidijo šivi. Kot da jih lahko pogledaš noter v temno torbico :)
Že ob šivanju zadrge mi je postalo jasno, da bo tole bolj povšterček kot torbica. Ampak trmasta kot sem, sem jo vendarle morala končat. Saj ni tako slaba, samo "povštrasta" je :)


Med brskanjem po zalogi prejic za vezenje sem našla še tole broško. Doma so me prepričevali, da takole odpuljeno barvasta prav gotovo ne bi šla v promet na Mačjelovkini stojnici in je ostala doma. Kaj pa vem, meni tule na torbici čisto OK zgleda :)


Dimenzije: 12 x 19 cm.

15 komentarjev:

  1. Zelo je lepa in točno nekaj takega si želim jaz narediti. Khm ... ko bom znala všiti zadrgo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra, rabiš inštrukcije? :) Je pa ni težko narest in verjamem, da bi tudi tebi super uspela.

    OdgovoriIzbriši
  3. kako bi šele takšnale kombinacija "šibala" na mačjelovki! super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Strašno simpatična je tale povštrasta torbica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Po vseh lepoticah, ki jih vsak dan spremljam na tvojem blogu je pa res že skrajni cajt, da se neham na vročino zgovarjat in priznam, da sem lena ko šus pisat komentarje ... ampak, ker si ti tako pridna kljub zunanjim temperaturam zame ni nobenga opravičila več ... ;o) ... ful dobre so vse ... in res se nebi nobene branila ... ;o) ... komaj čakam nadaljevanje

    OdgovoriIzbriši
  6. Super torbica!Dimenzije so tudi prave!!!Tako rabim tudi jaz:):) Mogoče se pa lotim kaj takega, ko bo manj vroče in , ko bom imela zadosti blaga , da bom ponečedke lahko metala v koš:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja, mamljiva ponudba ... Če mi bo čas dopuščal, te kontaktiram. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je več kot OK. Super je. Še posebej mi je všeč vzenje okoli zadrge.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oho, oho, zdaj pa vem, kako hočem skončat ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za komentarje :) Me veseli, da je tudi vam všeč :)
    @ Čarobna hišica, pa bi se res lahko nehala zgovarjat in prišla na tisto kavo :)) Saj imamo klimo :)
    @ Sandra, če te kdaj premami, se javi. Tvojim trem bi že prav prišle :) Pa še iz ostankov oblekic bi jih lahko delala, če jih nisi stran vrgla.
    @ Tanja, meni je tudi všeč ročno vezenje kot dodatek.
    @ K, videla.. lepo po :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Torbica je čist fajna, pa čeprav je malo povštrasta. Broška pa super paše zraven

    OdgovoriIzbriši
  12. Nič ni povštrasta. Meni se zelo dopade. Torbica itak pravi izgled dobi šele ko je napolnjena.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...