16. jul. 2010

Plani in spremembe

Že cel teden sem "na dopustu" doma. V planu sem imela veliko potepanja z dečvo, svežega zraka, nekaj kopanja.. pa je tale vročina vse pokvarila. Če že stopim iz stanovanja, se kar ulije z mene.
Kar je nujno treba opravit izven stanovanja, opravim. Ves preostali čas pa preživim varno skrita doma, z vklopljeno klimo. In največkrat tudi šivalnim strojem :)
Nastala je še ena kiči toaletka.

12 komentarjev:

  1. O kako ti zavidam tvoje proste urice. Prav luštna kiči toaletka je nastala. Privošči si in kar oboje imej še nekaj časa prižgano, saj za drugo tale vročina res ni....

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se ne zdi prav nič kiči, prav fletna je :-))
    Ja, vročina pa je res neznosna :-((

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav luštna torbica in prav tako vse ostale :-)
    Ja, glede vročine ti pa kar zavidam, da imaš klimo, ker mi imamo not 32 stopinj - za znoret :-(((
    Smo šli danes malo do ZOO-ja, se kao shladit v senčko - japajade :-)))
    Kar pridno ustvarjaj še naprej :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele tvoje torbice so tako srčkane!!! Nič hudega če ne greš ven, važno da tvoje roke izkoristijo čas in vidim, da ga presneto dobro!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa nič kiči niso, mojo vsak opazi, ker sem jo pustila razstavljeno na mizici in vsi sprašujejo, kje sem jo kupila ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bom kar tukaj skupaj komentirala zadnje tri torbičaste objave :) Super lepe so, prav zanimivo kiči-miči in za tisoč stvari uporabne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh this is lovely! How big is it? Xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi, Manon. It's about 12 cm long. Just the right size for a lipstick.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma te toaletke so suuuper. Mogoče mi bo pa nekoč celo uspelo, da bom "na dopustu" doma.
    Zlate roke imaš!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale kiči torbica je pa MOJAAAAAAAA :)

    Sonja mi je verjetno v torbico videla, in ugotovila, da rabim nujno tako toaletko za šminke :)

    Hvala Sonja! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Hehe, tole sem začela šivat zate, še preden sem videla v tvojo torbico :) Ampak ja, se mi zdi, da ti bo res prav prišla :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa kiči toaletka ;):)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...