12. jul. 2010

Ko veš, da je nekje..

Priznam, stanovanje je polno blaga :) Nahrčkanega pred leti, kupljenega pred kratkim.. in ostankov, ob katerih se spomnim prvotnega izdelka ter obžalujem, da trgovinic s tako izbiro blaga ni več. Za marsikateri kos sploh ne vem, da ga imam, za drugega vem, a ne vem, kje je..
Kos, ki sem ga uporabila za novo torbico, je ostanek pred več kot 10 leti kupljenega jeansa s potiskom Predilnice Prebold. Še zdaj vidim dečvo v pajacu brez hlačnic, ki sem ji ga zašila. Z zapenjanjem med nogicami za hitro menjavo pleničk. In kasneje še dolge hlače.. Moram poiskat fotografijo :)

V vseh teh letih me je kar nekajkrat zamikalo, da bi kos, ki ga ni dovolj za karkoli konfekcijskega, vrgla stran. Pa sem si vsakič rekla, da bo že za kaj dober :) In res je..
Ga je dovolj še za kako torbico ali dve :) Ena je že skrojena. Podložena bo s prav tako rožasto nežno mehko flanelo kot ta.

18 komentarjev:

  1. Te tvoje mini torbice so tako luškane. Pa barve so super fajn izbrane. Koščki blaga pa res pogosto pridejo prav. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč barvna kombinacija.... kot zemlja in nebo

    OdgovoriIzbriši
  3. Vem, kako je z nakopičenimi kosi blaga. Moja omara jih je polna. :)
    Ampak iz tvojih kosov nastanejo prečudovite stvari. Torbica je res luštna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidiš, še vedno velja, da čez xy let vedno vse prav pride :) Počasi bo potrebno zopet v Ikeo, da boš kam spravljala vse svoje izdelke :)
    Torbica je seveda čudovita in naj dobro služi svojemu namenu.

    OdgovoriIzbriši
  5. zemlja in nebo...daj, naredi še kakšno:-))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna torbica. Tudi jaz sme rada šla v Prebold, oz. njihovo trgovino v CE. Ne šivam, a se spomnim, kako sme nakupovala platno za posteljnino za našega prvorojenca, tašča je potme šivala. Tako lepo blago z želvicami in ribicami - podvodni svet, zelene barve, je bilo za fantka ali punčko... uf res škoda , da takih trgovinic ni več.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je in dobro da nisi vrgla vstran tega kosa, ker je super blago.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomalna kombinacija. Se pa strinjam da je izbira blaga pri nas dokaj borna ali pa zelo ponavljajoča. Kar malo še pobrskaj po zalogah in kaj prečudovitega še ustvari in nam pokaži. Vedno je užitek pogledati tvoje umetnine.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je strašansko lepa, najlepejša! Ful hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. krasna je, sploh barvna kombinacija mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. iii kok je luštna, tale mi je pa skorajda najbolj, čeprav mi je tudi prejšnja iz temnega džinsa zelo všeč. Krasno ti grejo od rok tele torbice :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. oooo, luštna kombinacija, strašen greh, če bi blago vrgla stran!
    kje sploh še prodajajo lepo metražo? menda trzinska Marka ne več, sem si hotela malo zaloge nabrat preden grem nazaj...
    a si kaj v Ljubljani te dni, da se mogoče srečava?

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaaa, sem v Ljubljani in celo na dopustu, kar pomeni, da sem cele dneve frej :) No, več ali manj :) Javi se mi kaj na mail sonja68@gmail.com . Bom vesela, če uspe.

    OdgovoriIzbriši
  14. No, vidiš, čez par let vse prav pride. :) Zelo je kjut!

    OdgovoriIzbriši
  15. joj, tale je pa čisto za mojo dušo!!!!!
    čudovita torbica,
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...