18. maj 2011

Danes pa .. nič za pokazat :)

Vsake toliko zapaše kak prost dan. Današnji naj bi bil tak, poln ustvarjanja, opravkov, dokončanih projektov. Pa je vse ostalo pri nekaj malega opravkih in potepanju, uživanju v prijetni družbi. Nimam česa pokazat :)

Lahko vas le povabim k branju zanimivega zapisa, ki sem ga našla ob brskanju po netu: Stop competing, start winning.


5 komentarjev:

  1. Kako nimaš nič za pokazat. Si spočita in napolnjena z energijo. Kaj ni to veliko ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dober zapis in krasno, da si preživela dan sicer drugače kot si se namenila, ampak zato zelo lepo in v prijetni družbi. Ogromno narejenega ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res se nam včasih vse podre. Jpri meni je bilo včeraj tako, da sem nameravala na polno "čestitkati", ampak sem imela popoldan še en službeni sestanek. In ker so popolnoma spremenii dnevni red, sem bila na vrsti pozno zvečer, namesto ob štirih popoldan - in je šel dan v maloro.
    Ti privoščim potepanje in uživanje v dobri družbi...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Več kot bolj se ne bi mogla strinjat z zapisom, ki si nam ga posredovala.Thx.Prost dan pa je namenjen marsičemu:-) in če je spontan, uživaški, še tok boljš!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...