23. maj 2011

Zdaj pa vem, za kam bo :)

Ko je danes dečva na skiro obesila grdo plastično vrečno z nujnimi potrebščinami za popoldansko potepanje (beri: mačja hrana, kruh za račke, ...), sem se spomnila torbice, ki jo je na blogu pokazala Maja. Prvotni model sem že pred časom videla pri Marički, pa me ni prepričal. Druga varianta pri Maji, taka z dnom, pa je delovala že bolj uporabna.
Najprej sem zagrabila temen jeans in si takoj premislila. Naj bo nekaj bolj nežnega :) Zalog blaga imam kar nekaj, tako da naloga ni bila pretežka. Kroj sem sprintala, na mizo položila podlogo, poiskala nožek, pa je šlo.


Še zašita je bila prav hitro. V šiv na notranji strani sem všila trak s karabinom, da nanj dečva lahko pripne ključe.
Najprej so mi šli vsi tisti reklamni trakovi za okoli vratu rahlo na živce. Povsod so ti jih tlačili v roke. Ampak samo dokler nisem ugotovila, da se da karabinčke uporabit :)


Ravno preden je šla spat, sem ji pokazala torbico. Pravi, da je super :) Dete zadovoljno, mati zadovoljna :)

Že med šivanjem pa sem se spomnila, da sem tudi jaz v hudo neugledni plastični vrečki danes nesla solato iz solatnega bara pri Sobi. Tako bom lahko kmalu ponovila vajo in pri drugi torbici opravila tudi nekaj izboljšav. Pred krojenjem pa moram nujno še po eno solatko, da bom vedela prave mere :)

28 komentarjev:

  1. Vse se bomo zredile, ker bomo sedaj z veseljem hodile na malico s tako lepimi taškami. Jaz jo imam tudi na to do listi, samo še luknjo v času najdem pa bo. Tvoja je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. ful je huda, jaz bi mela tud tako...:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Superca!!! Domiselno, da si jo dopolnila še s karabinčkom, za ključe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tanja, še enkrat preberi :)))) jaz hodim po solatke v solatni bar :)
    Čarovnička, saj ti jo znaš pa sama narest, a ne :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Superca, morda zagrabi tudi mene... LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahah Sonja to že .. samo se mi ne ljubi .. pa kroj .. pa vse finese, se sam še fima držim .. če pa si za kako menjavo, se lahko zmeniva ..:))))
    pa nisem mislila na slikce hahhahahah

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, če bi ti zdaj vedela koliko časa sem rabila, da sem poštekala, da je skiro-skiro kot prevozno sredstvo in ne po domače skira ali sekira. Đizs. Sploh te nisem razumela kaj si mislila s tem, da je dečva vrečko na skiro-sekiro obesila. :)))))

    Drugače ima pa vrečka čist hud sistem, čeprav nimam pojma kaj se kam vtakne. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. :))))))) ne, neee.. s sekiro je pa ne morem pustit okoli hodit, nooo :)))) Mislim, tako al tako je nimamo :)))
    pol bi tko zgledal, kot da živalce s hrano primami, da jih s sekiro lopne :)))))))))) ojej, ne..
    Bistvo vrečke je, da binglja z ročajev skiroja, kjer ima obešene tudi badminton loparje :) In potem takole opremljena divja okoli po naselju do prijateljic :))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa si jo le sešila :))) Kaj niso fajn! Jaz po 14 dneh še vedno totalno važna paradiram do službe in nazaj :) In hvala za idejo glede karabinčkov!

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, ko jo zašijem še zase, greva skupaj na tribune, a ne? :) saj bo kmalu konec maja :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Všeč so mi te nežne barve in nastala je ena super pomladno-poletna zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdej se pa čist hudo opremljene s temi tašnami ... se mi orng dopadejo barve ... ker so tako nevpadljive ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Zmenjeno :)))
    Komaj čakam - tribune in tvojo novo torbico!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kulska, pa še za čez ramo je, če se ne motim.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super je, sploh pa je ful lepa barvna kombinacija! Zdej mi pa povej zakaj služi tale nožek?

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobra torba in zelo lepe barve.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala za komentarje :) Dečva jo je včeraj že obesila na balanco skiroja in odbrzela z njo. Zadovoljna :) Kar je največja pohvala :)

    Tina, tale nožek jaz uporabljam za krojenje. Ko režem samo en kos, ponavadi uporabim škarje. Tokrat sem se malo afnala, priznam :)
    Ko sem rezala večjo količino toaletk, za katere sem imela kroj iz lepenke, pa je bil kar stalno v uporabi. Na hitro in lepo odreže, se pa splača imeti rahlo obteženo blago, da ti ga ne premika. No, pa podlago rabiš :))) Mizi bi se poznali rezi.

    OdgovoriIzbriši
  18. Mislim, da se je dečva kar fajn važila s tole torbičko. Kaj ne, če pa je krasna. Čakam nadaljevanje. Verjetno dobi tudi mama kakšno :)

    OdgovoriIzbriši
  19. O super. Ki si naredim svojo pribrzim s svojo solatko☺

    OdgovoriIzbriši
  20. Andreja, tole pa je super ideja :)
    Saj moram tudi jaz svojo še narest :)))

    OdgovoriIzbriši
  21. od kar sem videla prve malca-torbičke, me prav v oko žokne, če vidim kakšno damico s plastično vrečko :)
    luštna je, pa barve so fajn.

    OdgovoriIzbriši
  22. ful lepe poletne barve, take malhice pa res še nisem videla, nujno fotografiraj tisto tvojo solatko v novi vrečki!

    En lep kreativen vikend ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Fajn domislica in super izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  24. Sam še enkrat probam če gre. Skratka luštna torbička, Sonja!

    OdgovoriIzbriši
  25. Valentina, me veseli, da ti je uspelo :)
    Hvala tudi vsem ostalim za komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  26. Ful lepa!
    Hvala za navodila - kroj sprintan.. v delu bo enkrat do jeseni, hahahah :) Če mi uspe :)

    Lepa, super!

    OdgovoriIzbriši
  27. Mene pa zanima, kje si kupila ploščo in kolešček za rezanje :) Ju iščem že nekaj časa, pa ju še nisem nikjer videla.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...