7. maj 2011

Lahko bi bila..

Če bi se ustavila nekje na polovici, bi pri tej igračkariji pod tehnika lahko napisala: akvarel :) Pa se nisem.
Tako po malem, po korakih sem skiricala, barvala, obrobljala, krancljala, štempljala..
Pa je spet (z)mešana :)
V dimenzijah 18 x 24 cm. Dejansko pa le testiram, kako funkcionirajo moje Derwent Inktense barvice.


If I could only stop myself somewhere halfway while painting, this could be watercolor technique. But I didn't :) So it's mixed again.
Just playing with my new Derwent Inktense pencils.

25 komentarjev:

  1. Hiške, take in drugačne, so mi vedno simpatične. In tele tvoje so prekrasne ... prav veselo pomladne in živahnih barv!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole eksperimentiranje mi je zelo všeč. Tako barve, kot te pravljične hiške, kakor tudi ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo ljubke hiške na vrhu grička. Všeč mi je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Slika je krasna in tvoje eksperimentiranje se je obrestovalo!
    Lepe hiške si narisala :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hiške, sreha nad glavo, domek...karkoli že...v teh pisanih barvah na vrhu hriba izgleda čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  6. lušno .. ti bi morala opremit kakšno otroško pravljico ..

    OdgovoriIzbriši
  7. Take, "zmešane" so pri tebi najlepše in pride do izraza tvoja bogata ustvarjalnost. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje.
    @ Renata, včasih se mi zdi, da so nam hiške vsem všeč, še posebej, če sanjamo o kakšni :) s sobico za ustvarjanje :)
    @ čarovnička, do tja mi manjka pa še kar nekaj kilometrine.. ampak ker v poti uživam, bom lepo počasi šla v tisto smer. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. @ Helena :) pa zaloge tudi pridejo do izraza :) Sem danes po dolgem času distresse ven potegnila za tole ozadje :)
    Še vedno pa čakam tebe, da se lotiš akvarelov.

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiii, kako je lušna. Pa tudi tista iz prejšnje objave mi je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole igranje se je ti je zopet obrestovalo. Hiške so res za otroško slikanico. Barvice so krasna zadeva, v kombinaciji z ostalim krancljanjem pa je izdelek postal vrhunski!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo simpatično zmešana. :) Jaz ima tudi en projekt s hiškami skiciran in upam, da izpade tako dobro kot tale tvoj.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno malo mestece je nastalo ... pa tudi izdelki prejšnjih objav, ki jih nisem komentirala so prekrasni ... sicer pa le kakšni naj bi bili, če si jih ti delala ... tista sovica Oka je pa res kjut ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja, hiške res vedno vžgejo, sploh če so pisane in pravljične, tako kot tvoje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi jaz imam hiške najraje. Nekaj pravljičnega je v njih.

    In kako se obnesejo barvice inkintense?

    OdgovoriIzbriši
  16. Barvice so fine. Všeč mi je, da so trajno utrjene, ko jih enkrat razliješ z vodo. Malo me je pa štrafnilo, ker nisem čisto vseh res dobro razlila :) in so se mi kasneje packale.. grr.. sicer pa so pigmenti res intenzivni. Kar sem pri klasičnih akvarelnih barvicah pogrešala.

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj kako so simpatične, vesele, pozitivne. Naravnost za v okvir :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Fantastična slika! Zelo simpatične hiške.

    OdgovoriIzbriši
  19. Tebi pa res nikoli ne zmanjka idej. In vedno prijetno presenetiš :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ti še kar testiraj...tole tstiranje ti gre zeeeelo dobro od rok.
    Sicer pa...kaj ti pa ne gre ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hiške so mi tako lepo postavljene skupaj, kot da se branijo ena drugo in popisano nebo je pravi pridih romantike. Prelepa je!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...