15. dec. 2011

Enkrat je bil en dober kroj..

ki sem ga jaz spet uspela "pofrderbat", ker sem morala delat po svoje. V navodilih je sovica izdelana iz tankega materiala. Pri meni mora bit grob lan, podložen s flisom :) Jaoj..
Saj res, da je zato bolj mehka, je pa tudi pošteno vegasta, saj materiala ne držita oblike najbolje :)
Naslednji poskus bo po navodilih. Vsaj potrudila se bom :)




Original pattern is made in light-weight fabric, I just had to do it my way. So it's all wonky. Next one will be done by tut.. at least I will try to :)))

13 komentarjev:

  1. aaaaa sovicaaaaa ♥ ♥ ♥

    oo kako je lepaaaa ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa prav všeč taka malo vegasto smešna ;), je pač nekaj posebnega, ne tako kot sto drugih točno po navodilih. Ta je TVOJA. In to tudi nekaj šteje, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi všeč ;) Ravno zato, ker ni čisto po navodilih... Hvala za idejo, tud mi bomo mogli počasi dati ključe našemu šolarju.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako je luškana in še uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Adeeeej ... jo moram pokazat tvoji soimenjakinji, super je :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lušna je in super barve si izbrala. Mogoče zaradi učkov le nekoliko žalostno zre v svet.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kljub temu, da nisi upoštevala navodil je nastala čudovita sovica! Luštne barve. LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Sami do sebe smo vedno najbolj kritični, kaj? :)
    Prav lušna sovica je nastala in ključi bodo lepo na varnem.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je prav zato simtaična in tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav v redu obesek za ključek je!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...