6. dec. 2011

Ste ga videle? Wauuu

Opazila sem ga pri Neni in ga z največjim navdušenjem prelistala. Vse kar lahko rečem, je Wauuuu. Pa še "našo" Milico sem našla notri :)

Želela bi si, da kaj takega nastane tudi pri nas :) E-magazin do!ts.


New croatian e-zine. Love it.

19 komentarjev:

  1. Se strinjam. Tudi meni se zdi fantastičen. Sploh pa je njen namen u nulo predstavljen.Bravo sosedi- nimam kaj za dodat.Pri nas takšno revijo naredit...seveda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem ga že listala in listala in listala... Kooooolikoooo strani! Res je čudovit in vreden pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res je fajn, tudi meni je všeč, pa toliko dobrih idej je v njem :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem navdušena nad njim, super je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je všeč. Pa zelo obsežna revija, lepo fotografirano,... A se jo da kupit pri nas?

    OdgovoriIzbriši
  6. Videle, videle, super je videt.

    OdgovoriIzbriši
  7. Resnično vredno ogleda...drage blogerke z nekaj staža, prosim za podobno izdajo v slovenščini...

    OdgovoriIzbriši
  8. O noro dobro. Ali kaj veš se jo da dobiti tudi v tiskani verziji?

    OdgovoriIzbriši
  9. Če sem prav razumela, bo tole samo online izhajalo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je super in vsa pohvala ustvarjalkam. Hvala pa tudi tebi za objavo. Sem si jih že dala med priljubljene.

    OdgovoriIzbriši
  11. oooo, o taki slovenski reviji sanjam že par let... kje je kakšen pogumen urednik in sponzorji!?!?! Res je narejena z največjim občutkom in za vsakega nekaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. OOO, tole je pa hudo!! Bravo za vse umetnice!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super! Res veliko dobrih idej na kupu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Drage moje "susjede" crafterice! Hvala na vašim divnim riječima i komentarima, sve sam ih razumjela iako ni riječi slovenskog ne znam napisati. Do!ts magazin je hrvatski magazin, ali s regionalnim tendencijama stoga se nadamo suradnji sa svih strana pa tako i iz Slovenije. Magazin se ne može kupiti jer nije tiskano već online izdanje, ali evo, trudimo se i nadamo najboljemu.
    Hvala na podršci!
    Izzy creations/Ivona Biljuš, urednica do!ts magazina

    OdgovoriIzbriši
  15. Vauuu, to je nekaj čudovitega. Hvala, ker si nas opomnila. Res je zelo uporabno in čudovito predstavljeno. Je že pod priljubljenimi zaznamki.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja, sem si jo ogeldala kakšna dva dni nazaj in je res odlična, kot bi jo delali sami profesionalci. To se vidi koliko je možno narediti, ko se združi ustvarjalna energija.

    OdgovoriIzbriši
  17. Sonja: Podpišem se pod tvoj zadnji stavek!!!!

    Izzy: čestitke za res super revijo. Še ena čestitka pa za eko elektronsko idajo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tudi jaz podčrtam ta zadnji stavek in sem, to pa že moram priznat, sosedom kar mal fouš. Pišuka no, a mi pa ne mormo eno tako revijo skup spravt. Tolk nas je tukaj na spletu, ki radi nekaj ustvarjamo ... sam skup bi se morali vzet :).

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...