10. dec. 2011

Letos bodo voščilnice drugačne

Že lep čas po vseh blogih spremljam pridne ustvarjalke novoletnih voščilnic. Mene ne potegne. Saj vem, da bi bil že čas, da se jih lotim, pa ni šlo.. Do včeraj, ko sem se odločila, da moje voščilnice pač ne bodo klasične voščilnice :)
Pred časom sem v eni od akcij kupila platno v listih, zgleda kot tisti veliki listi za table. Enega od listov sem malo pobarvala za ozadje, razrezala na ustrezne dimenzije in "padla" v ustvarjanje male slikice v mešani tehniki. Izdelano slikico sem le še prišila na trši papir in obesila na vrvico.
Tale je prototip, zdaj pa me čaka serijska proizvodnja. Saj me ves čas po malem mika, da bi bila vsaka drugačna, ampak potem spet ne bodo narejene pravočasno :) Še spisek prejemnikov moram narediti, da vem, koliko jih sploh potrebujem.



My NY cards for 2012 will be different. Previous years I've been making classical cards, with a lot of cutout embellishments, stamped motifs, coloring with distressers. This year it just didn't feel right. So I've decided to make a bunch of small mixed-media paintings to send to some special people. Painted unstretched canvas, cut to proper dimensions, and just enjoyed adding layers. Painting is then stitched to paper and hung on twine.
This is my prototype, now I have to make some more. And make a list of those special persons to send "cards" to.

Translation of words: Ljubezen - Love, Družina - Family, Zdravje - Health, Sreča - Happiness

25 komentarjev:

  1. Kot vedno polna presenečenj in tudi ideja s temi čestitkami ni prou nič drugačna ... čist tvoja tako po ideji kot tudi po barvah ... zagotovo bo presenečenje med prejemniki popolno ...

    OdgovoriIzbriši
  2. They are gorgeous!!! Lucky lucky person at the receiving end.
    ManonX

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si se to domislila in tvoje čestitke bodo zelo posebne, unikatne in še okras po vrhu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo izvirna, prikupna v tej barvni kombinaciji .... čudovita ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. What a wonderful way to start someone's New Year!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je pa megastična ideja!.
    Zelo izvirna in čisto tvoja.Super!!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč, všeč, noro všeč. Res si se dobro domislila in srečni tisti, ki jih bodo dobili.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito, da si se odločila, da boš malce drugačna ;) meni je vedno všeč, da se poskuša razične stvari. Zdi se mi pa res super ideja in zelo lično izdelano. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Sonja - super ideja, enkratna izvedba! Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe in zelo posebne. So mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, marička, kako luškano in izvirno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole je pa čisto po tvoje:) Drugačno, izvirno ,...zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Veš, tvoje voščilnice so še boljše od naših klasičnih, ker so drugačne in tale s hiško je prav simpatnična :-))
    Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vsem za komentarje, jih je prav veselje brat, tako kot je veselje delat nekaj, pri čemer uživam in te voščilnice-slikice to so.
    Andreja, mislim, da niso prav nič boljše od klasičnih, meni je vaše luštno gledat po blogih, so pa tele veliko bolj moje :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaaaps, čudovita je in res ni "klasična". Barve so super, kljub temu, da niso ravno božične.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tele so pa res zelo tvoje :) Moje bojo pa letos bolj Hannine. Sva malo packale...pa bom izrezala kroge jih zašila na karton in bo varianta obesek :) Še razmišljlam s čim jih malo popestrit ;) Mogoče dobi Hanna še malo mekola na roke, jaz pa bleščice čez posujem ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tale prototip čestitke je prekrasen. Všeč mi je da je drugačen, po drugi strani pa čisto tvoj stil.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovite!
    Jaz sem že nekajkrat gledala, ali naj se lotim mixed media voščilnic, pa je bila računica v končni fazi še vedno preprosta: 1. nimam časa; 2. družinske naj delata predvsem tamaladva in manj jaz.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlična ideja - še lepša izvedba. In spet tako - čisto tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  20. Spet bodo nastale čudovitev čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  21. Krasna, itak. Sem strašno ponosna, da ena od njih zdaj krasi moj kotiček :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...