5. dec. 2011

Uporabno ustvarjanje za šivalnim strojem

Moje ustvarjanje je včasih tudi bolj uporabne sorte. Vedno pa poskušam izdelku vdahniti nekaj več. Čisto navadne majice skoraj ne znam več narest :)

Se spomnite pisanega blaga za mojo tuniko, ki je dobila potiskane rokave? Taka pa je izdaja za dečvo, kombinirana z rjavim jerseyem, ki sem ga potiskala z barvami za blago. 


Črtasto blago je kar klicalo po dopolnitvi. Enobarvne obrobe so se mi zdele premalo, zato sem dodala še vzorec preko šablone in veliiiiko bleščečih kamenčkov.


Potem, ko je dobila siv topel brezrokavnik, je bilo nujno zašiti še kakšnega. Sivega skoraj ni hotela slečt :) Tako sem kupila mehek nežno viola velur, ga okrasila s pikastimi obrobami (ostanek iz prejšnjih sezon) in našitimi rožami. Tu se je začela moja kariera "prostoročnega" šivanja.
Barva pa je najbolj realna na drugi fotografiji.



14 komentarjev:

  1. Čudovito, tako lepega brezrokavnika tudi jaz ne bi želela slečti...Hočem podobnega... pridem v tečaj...pod nujno;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Natalie, ti kar :) Sem pa preko komentarja vsaj odkrila tvoj blog in si skoraj upam trdit, da bi bil tak brezrokavnik tebi mala malca :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj te ne zavedejo izdelki, v bistvu sem čisti začetnik in samouk, ki se dejansko preko blogov učim, zakar sem zelo hvaležna današnjemu virtualnemu svetu, čeprav mi kakšen tečaj v živo prav gotovo ne bi škodil...hvala tudi za tvoje ideje, ki so mi že velikokrat prišle prav...

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pa res vsestranska :). Lepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za komentarje :) Jih paše brat.

    OdgovoriIzbriši
  6. O si pridna. Lepa oblačilca si zašila. Brezrokavnik je sploh "carski" al' kako že pravijo "ta mladi"☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem morala pogledati kar nekaj objav nazaj,da sem na tekočem :)). Vse je čudovito in zelo uporabno. Super pridna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super mama :) Šivanje, risanje, mečkanje, kuhanje ... Ni, da ni. Vse ti gre od rok :)
    Tudi ta oblačila so čudovita. Naj jih lepo nosi. In ne se preveč važiti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšne čudovite stvari ... sploh tista prva tunika je res lepa. Bravo! LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj ne vem, kaj ej najlepše...vse, ampak če bi se morala odločiti - brezrokavnika ne bi slekla :-) Super!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super šivarije, še posebej brezrokavnik. In kako je to fino fajn, če imajo otroci radi, tisto, kar jim zašijemo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Res krasno šivanje. Brezrokavnik je pa sploh prekrasen, barve in vse, verjamem, da tega tudi ne bo hotla sleči. Super!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno! Fino, da izkoriščaš svoje talente!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...