8. dec. 2011

Mala darilca

Kroj že viden, blago tudi.. luštno mi je pa še vedno.

Srajčka za robčke:

13 komentarjev:

  1. Tole bi pa meni te dni zelo prav prišlo :) Smrk :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno, praktično in krasno darilce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja men bi tud tole prav pršlo, pr ns lumpe zmer scufata vrečke od robcev in pol so praktično neuporabni!

    OdgovoriIzbriši
  4. Je, super je ovo! Stalno to imam u nekom planu pa nikako....

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja in v piko izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je luštna. Prav priročna stvarca. LP Mojca

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je. Zelo uporabno, lepo izdelano in meni tako lepo blago ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. I love your blog. I live in France.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res lušna ideja. In v teh časih še kako prav pride.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jest se pa tega blaga ne spomnim ... kroja že mrbit ampak blaga pa zihr ne ... in morm rečt, da se mi ful dopade ... prav tako zatočišče za robčke ;o)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čarobna, mogoče bi pa midve morale že končno na tist najin kofe :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super luštna! Ne vem če bi jaz to imela smo za robčke. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nataša, vse ostalo bi ven popadalo :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...