22. feb. 2012

Najbolje vidiš z zaprtimi očmi

S svinčnikom narisana skica je v Moleskinu kar dolgo čakala na nekaj barve. Uporabila sem Derwent Inktense vodotopne barvice, bel in črn marker.



Sometimes you see the best with eyes shut. A page in my Moleskine.

8 komentarjev:

  1. Ja, če bi večkrat pogledali z zaprtimi očmi, bi si lažje ostali zvesti.

    Zelo lep obraz si narisala. Izžareva mir in zadovoljstvo s samo seboj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še to. Kateri moleskin si uporabila?

    OdgovoriIzbriši
  3. Moleskine sem kupila za en SuziBlu tečaj, je imela tam točno napisano, katerega naj kupimo :) Moja bookdepository zgodovina pravi, da je tale:
    http://www.bookdepository.co.uk/Moleskine-Large-Sketch-/9788883701153
    (ISBN 13: 9788883701153 ISBN 10: 8883701151)
    Čeprav bi mislila, da large pomeni velik, je pa nekje za A5 velik.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito!!! Ustnice so pa prav fenomenalne in oblika in barve....

    OdgovoriIzbriši
  5. Uaaaaaaau kako je tole čudovito! Prava mojstrica ... super senčenje! Pa napis mi je tudi zelo všeč in še zelo drži. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Super luštna! A veš da sem dobila za darilo moleskinov watercolor sketchbook. :) Se ga kar bojim odpakirat. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh.. bi ga tudi jaz po moje nekaj časa od daleč gledala :) No, saj sem tega malega tudi :) Zdaj je pa vedno bolj počečkan, popisan, pobarvan.. Komaj čakam, da bo tvoj tudi. Saj boš pokazala, a ne? :)

      Izbriši
  7. Pri tvojih deklicah so mi vedno všeč oči, ki kar žarijo. Ta je malo drugačna, zelo dobra. Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...