5. feb. 2012

V nastajanju

Valentinovo kot praznik se mi zdi preveč pocukrano in predvsem skomercializirano. Mi je pa všeč Vladkin način razmišljanja. Kar je verjetno tudi razlog, da mi je na izdelano podlago pasal srček. Čeprav so bili plani drugačni. Slika še ni končana, saj moram počakat, da se medij na srčku posuši, da lahko nadaljujem. Verjetno šele jutri.
Zato vam takole tokrat kažem štiri delovne stopnje. Po nekaj slikah v art dnevniku je pošteno pasalo delati na platno. Tole je veliko 15 x 15 cm.


I'm not a big fan of Valentine's Day, but I like the idea of a blogging friend to make this a day to celebrate loving ourself. One have to love herself, to be able to love others. 
Painting is not finished yet as I'm waiting for a medium on a heart shape to dry. Will probbably work on it tommorow.

6 komentarjev:

  1. Tudi jaz nisem za valentinovo, ampak je tvoja slika vseeno čudovita. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. A ni škoda, da so ga skomercializirali, ko pa vendar praznujemo ljubezen?

    Čudovit mi je pogled na faze zastanka slike. Ni kaj, srček paše gor, sploh ker im ČB obrobo.

    OdgovoriIzbriši
  3. No, že zdej je lepo. A moram potem s komentarjem počakati na jutri? Srček je vau!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uu lušten začetek, vse faze... komaj čakam nadaljevanje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zakaj ne vzamemo od vsakega praznika kar nam je všeč. In izdelovanje raznih umetnin v duhu Valentinovega je že taka stvar.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...