14. feb. 2012

Valentinov poli swap

Swapi oz. izmenjave darilc med prijavljenimi, so mi bili vedno simpatični. Nikoli ne veš vnaprej, za koga boš delal, še manj veš, od koga dobiš darilce in kakšno bo.
Tokrat sem sodelovala na swapu, ki so ga organizirale štiri super poly ustvarjalke iz Izdelovalnice malih umetnin. Pri njih se lahko marsikaj novega naučite, saj organizirajo tečaje dela s poly glino.
Moje darilce je še na poti k prejemnici. Ker vem, da je sama izredno natančna in izdeluje tehnično dovršene poly izdelke, sem prvotni obesek odložila in se lotila novega. Drugačnega, kot jih dela sama :) Upam, da ji bo všeč, ko ga prejme.



Me pa zanima, kaj bo mene pričakalo v nabiralniku :)

21 komentarjev:

  1. Uh, zelo lep izdelek. ne bi se ga branila tako lično zapakiranega.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super obesek!!!!! Komaj čakam, da vidim, kaj si ti dobila. Saj boš pokazala? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Navdušena sem nad tem, kar si naredila. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, tudi tale hišica je dovršena do potankosti!
    Res je čudovito narejena; lepo si se potrudila :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožujem take odštekane obeske in tale hiška je čudovita in še spravljena v zelo lepo škatlico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Že vem, h komu gre tvoj izdelek:) Tvoja hiška pa je fenomenalna!! Nekaj posebnega, umetniškega! Sploh se jo ne morem nagledati!

    OdgovoriIzbriši
  7. O kakšna lepa hiška je tole!! čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aha, tale bo menda zame, a ne? Menda sem jaz en tak picajzlast fanatik :-) ... pa sej mal popuščam, a veš.

    Tale hiška pa je že na fotki fantastična in se je kar ne morem nagledat! Komaj čakam, da jo dobim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hihi, Renata, če te kaj tolaži.. tale je vsa vegasta in reliefkasta.. ampak sem jo vseeno pošteno brusila, kjer se je le dalo :))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja, ne boš verjela, ampak občudujem vegaste in reliefkaste stvari. Še posebej, če so tako lepe! In namenoma vegasto in reliefkasto je veliko težje naredit - to je umetnost. Drugo je seveda, če smo pa šlampasti ... to mi pa ni všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita hiška, pa tudi embalaža.

    OdgovoriIzbriši
  12. pa od kje pobirate ideje. Hiška je fenomenalna in jaz verjamem da je bila oz. je Renati všeč

    OdgovoriIzbriši
  13. Me kar razganja od navdušenja, tale hiška je fantastična. A sanjaš ideje? O izdelavi se pa meni niti ne sanja. Tudi škatlica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ideja,super izvedba, super embalaža!

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ideja, še bolj super izdelava! Prav ljubko zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasen obesek, hiška srček...

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo mi je všeč ta hiška s srcem.

    OdgovoriIzbriši
  18. Jaz sem tudi najprej razmišljala o hiški...ha, ha.


    Tvoja je fantastična! Prav tako tudi škatlica, ki je zraven.

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasna hiška. Le kdo ne bi bil vesel takšne lepotke v nabiralniku☺

    OdgovoriIzbriši
  20. In končno je hiška v mojih rokah. No, pravzaprav kar dve, saj je Sonja dodala še ljubko sličico iz svoje zbirke. Včeraj sem žal prišla prepozno domov in je bila naša lokalna pošta že zaprta. Hiška je res super. V živo se vidijo vsi drobni detajli in celo 'steklo' na oknu - dobra ideja, ni kaj! Sonja, še enkrat hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da si tudi ti prejela obesek in odkrila kaj, česar fotografija ni prikazala :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...