24. feb. 2012

Na mizi - polnim moj Moleskine

Uh, šele zdaj vidim, kako zelo slaba je bila nočna fotografija deklice z zaprtimi očmi. Tako popravljam napako in objavljam novejšo, dnevno fotografijo, skupaj s stranjo, ki nastaja poleg nje.
Trenutno sem z njo zadovoljna, je pa čisto možno, da jo bom popoldan pogledala in ji še kaj dodala :)


Work in progress on my table.

6 komentarjev:

  1. S fotografiranjem imam tudi jaz težave. Sploh, ker se mi ponavadi mudi z objavo in potem slikam ponoči. Dnevna svetloba pa je nekaj čisto drugega. Ampak sem se odločila, da se ne bom sekirala.

    Tudi pri dnevni svetlobi je deklica prekrasna. Všeč mi je tudi napis na levi strani, saj se prevečkrat trudim razumeti stvari, namesto da bi jih samo sprejela.Dober nasvet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe deklici sta čudoviti. Pa stran ob dnevni deklici tudi. Dobro ti gre in te prav občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super obe strani! Še posebej mi je všeč zapis na levi. Pa kar čutim v kosteh, da boš slikci na levi še kaj dodala :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja so lovely to hear from you! I love the girl in your journal, I bet it is hard to stop touching her. She looks great as she is. I put your name in the hat, but if you email me your address I will send you something anyway!
    ManonX

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...