12. feb. 2012

S kljuke sneta

Huh, ko tik pred zdajci dobiš povabilo na prijetno druženje ob rojstnem dnevu, se je nekako treba znajti. Rada pa delam posebna darilca za posebne ljudi. Miza je bila pošteno nametana, ko sem dokončevala sliko in jo še svežo odnesla prejemnici.


Darilcu sem dodala še kvačkano broško. Navodilo sem našla na netu, pa mi izdelek po navodilu ni bil všeč, zato sem jo malce predelala. Naslednja bo še drugačna :)


Broško sem uporabila za dekoracijo na hitro zavitega darilca. 


I've received an invitation to friend's B'day party just a day befote it was supposed to happen. What to do?? I love making special gifts for special people. I just had to be quick, painting this girl and crocheting little rose brooch.

13 komentarjev:

  1. Čudovito darilo, čudovito si darilo dekorirala. A veš, da se takega darila ne bi branila:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, se prejemnica tudi ni branila :) Paše delat taka darilca, ki so dobro sprejeta.. čeprav imaš ves čas tremo, ko jih delaš, če bodo dovolj dobra.

      Izbriši
    2. Ja jaz mam tud tremo. Pa tko kot ti, nimam skor nikol zaloge, pa bi jo komot imela!

      Izbriši
  2. Krasno darilce!!! Prejemnica je bila sigurno navdušena!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je! Prekrasne barve! Broška pa je tudi lepo dopolnila tvoje darilo. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno darilo! Kako fino je, ko lahko 'iz nič' v hipu ustvariš super darilce in greš na obisk :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjamem, da je bila prejemnica nadvse zadovoljna z darilom. Saj je enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito darilce in podobne rožice sem delala tudi sama pred kratkim, ampak za prstane, pa so mi čist odštekano dobri :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo darilo. Taka darila z veseljem poklonim osebi, ki zna to ceniti.

    Tudi sama ravno izdelujem svoje prvo platno, ko bo končano vam ga pokažem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, čudovito darilo. Jaz bi ga bila neizmerno vesela.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...