22. apr. 2012

Če že ne morem ustvarjat..

Še vedno ne vem, kaj točno je razlog za bolečine čez polovico hrbta in mravljinčasto roko. Vem le, da že celo večnost nisem normalno spala, normalno sedela, se vozila v avtu brez bolečin, kaj šele ustvarjala. Če se že česa lotim, je vse zelo na hitro, na pol, z zalogo "pain-killerjev" pri roki. Ponavadi mi rezultati niso všeč, ravno zaradi tistega "na hitro" pristopa. Saj sem se navadila živeti s tem, a sem vseeno bolj na kratko narejena, beri sitna. Dopoldne preživim v službi, popoldan od utrujenosti ponavadi prespim. Zvečer nekaj življenja, pa spat.. nekje sredi noči začnem s sprehodom, mogoče še malo spanja in v službo. Po enem mesecu se pač navadiš na vse tole in se prilagodiš. Saj bo bolje.
Če že ne morem ustvarjat, pač lahko počnem vse tisto, za kar ponavadi ni časa. :)
Tako sem pregledala vse albume s fotografijami in se igrala z izrezovanjem fotografij. Nekaj jih bo pristalo na mojih danes naročenih MOO mini karticah. Nekaj pa sem jih naložila v tale kolaž.
Luštno je pregledovati fotografije izdelkov, na katere sem skoraj pozabila. Danes na novo odkriti so mi še vedno všeč. Upam, da so tudi njihovim novim lastnicam.
Zanimivo, da sem na kupček posebnih dodala predvsem slike.



Half of my back and my left arm still hurt, but I kind of got used to it. I miss my normal sleep and my normal creative time, but life goes on. If I can't create, I can still be looking through old photos. While preparing some of them for my MOO mini cards I've made this collage. I love all those old paintings, almost forgotten 'couse they don't "live" with me anymore. Hope new owners like them too.
It's funny how I've mostly chosen paintings.




23 komentarjev:

  1. upam da te ne bo predolgo bolelo! Čimprej se pozdravi, da bom lahko pogledala, kaj si spet lepega naredila na tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej ..... želim ti, da bolečina kar najhitreje izzveni in se po dolgem času dobro ponoči naspiš.

    Super izdelke si izbrala za kolaž. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti, da čim prej okrevaš in boš polna novih moči ter izvirnih idej ponovno ustvarjala. Na kolažu, ki si ga pripravila, pa so mi nabolj všeč barve ... tako sveže in mladostne so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lušten kolaž in tvoji izdelki so res unikatni! Drugače pa ti res želim, da te tele bolečine v roki čim prej minejo in da boš tako lažje svobodno zadihala. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Ena od teh posebnih je mojaaaaaa, in krasi moj delovni prostor,..ma tisti šivalni stroj me takoooo mika...ga še imaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da ti je všeč :) Šivalni stroj je šel pa že dolgo nazaj k eni ustvarjalki.

      Izbriši
  6. Najprej zdravje,potem vse drugo. Važno je, da tibo čim prej boljše. Ustvarjarije te bodo že počakale. Je pa zelo luštno pogledati tale tvoj kolaž, same luštne stvari si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolaž je fantastičen. Tako lepi in pisani izdelki. Upam, da kmalu ugotovijo kaj je narobe in da ti bodo lahko pomagali, ti pa končno normalno zaživela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Upam, da bodo tvoje bolečine čimprej minile, da se boš lahko usedla in ustvarjala. Sicer pa, vsaka stvar je za nekaj dobra: tale kolaž je prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale kolaž je naravnost fantastičen... Upam, da bodo težave kmalu našle novega lastnika ali pa odšle v pozabljeno mesto in boš zopet imela moč za ustvarjanje, mi pa bomo lahko zopet pasli očke na tvojih čudovitih izdelkih...

    Želim ti lep začetek tedna in čim manj bolečin...pappa

    OdgovoriIzbriši
  10. Upam, da je za bolečine kriva smo tale mokrota, vlaga, ker jih poznam več, ki tožijo za bolečine v križu ipd.
    Super kolaž, in vsake toliko res paše da se sprehodimo po fotkah naših izdelkov :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. to pa ni nič fajn .. noč je dolga, če človek ne more spat, poznam.
    upam,, da ti bo kmalu odleglo .. držim pesti

    OdgovoriIzbriši
  12. Da ni kakšen ukleščen živec ipd.? Zdravnik? Fizioterapija?

    Sori za ta nekvalificiran vdor, ma se mi zdi, da je že kar dolgo tega, odkar te je začelo boleti ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alcessa, ne vem :) Zdravnica tud ne ve. Ortopeda čakam, fizio čakam.. nič ni z danes na jutri, žal.

      Izbriši
    2. Ah, OK :-( Sori, res, ma sem morala vprašati :-)

      (nekje sem prebrala, da se dandanes pri bolečinah hrbta & Co. priporoča gibanje namesto mirovanja - enkrat sem res dobila priložnost, da teorijo preverim (križ zaradi neumne preobremenitve) in izkazala se je za resnično, vendar pri meni občutno ni bilo nič ukleščenega, tako da ...)

      Izbriši
    3. Joj, ti kar še kaj napiši.. nič ni odveč :)
      Drži, da pomaga gibanje :) Sem imela najprej navodilo, naj počivam in me je zato vse še bolj bolelo. Potem sem ugotovila, da vsaj za nekaj časa manj boli, če nežno razmigam vrat in uporabljam roko.. ne razmigam, uporabljam :) ampak se vedno vrne. Gibljivost kosti je OK, meso boli :)
      Huh, sem se še jaz razpisala :) se pripravljam na razlago dohtarju :)

      Izbriši
  13. Joj kolk fajnega na kupu....ja, mašinca je pa moja, sem čist hepi:)))

    (off topic) Pred enim letom sem imela podobne težave, zdravila roko in hrbet, nazadnje pa ena super nevrologinja opazi bulo med vratnimi vretenci.
    Najbolj mi vedno pomaga miganje v smislu raztegovanja, in tajska masaža.

    OdgovoriIzbriši
  14. Uf, tole pa res traja... pocajtaj se čim prej, ti želim, da se naspiš, narelaksiraš, naustvarjaš... lepo, v miru in brez painkillerčkov. Čimprej.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ha, odlično si se tega lotila, kljub bolečinam. Ravno v soboto smo se menile, da je zdaj pa res že čas, da si naročimo moo kartice, ko smo jih od Eve dobile, tako da - za današnjo migreno (hormonsko, vrag naj jo pocitra) bo to ravno pravšnja obremenitev. Delat tako ne morem, v luft pa tudi ne morem gledat. Oz. pod kožo, kar bi verjetno najbolj koristilo :(

    OdgovoriIzbriši
  16. Jaz bi samo rada vedela, kaj mi je in kaj naj počnem. Da ne bom sama poskušala kaj napačnega in imela potem še huj šmoren.
    Sicer pa se bom morala sprijaznit, da bo treba malo več migat :) Včasih sem uživala v gibanju, zdaj pa sem total zasedena, tako v službi kot doma.
    RTG kaže neke spremembe, samo nič ne razumem, kaj tisto pomeni.. zdravniška latovščina pač :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf Sonja to pa ni lušno, jaz mam same "hrbtebničarje" v družini, razen mene, ki plezam pa če me že hrbet boli me navadno skupi z migreno. Kar sem hotla povedat, da pri nas doma si lepijo neke obliže in baje za prvo silo pomagajo. Drugače pa gibanje in masaža. Upam da se čimprej znebiš bolečin.
      Zelo lep kolažek.

      Izbriši
  17. Čim prej se pocajtaj! Vem, kako grozno je, ko ne moreš nič :(

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...