15. apr. 2012

Kruhkarije

Po dolgem času uspešnega klasičnega pečenja kruhka sem pred dnevi iz kleti spet prinesla aparat za peko kruha. Kaj pa vem, zakaj.. zaradi spremembe? Enostavno je noter naložit sestavine in počakat, da zapiska :) Je pa kar dolgo trajalo, da sem ugotovila pravo razmerje sestavin za aparat, da dobim lepo enakomerno gostoto. In ugotoviti, kaj narediti, da bo tudi vrh hlebčka zapečen. Glede na hitro izginjanje je dober :)
Verjamem, da veliko pripomore tudi res dobra moka iz mlina. Hvala, Vida :)



Home baked bread is much better than one from the shop. This one was baked today in bread machine. 

8 komentarjev:

  1. ooo kako dobro izgleda... ne reče se zaman dober kot kruh=) Lep začetek tedna ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi velikokrat pečem kruh doma. No ni tako lepe oblike kot tvoj :) pa tudi nimam aparata na žalost ... se je treba kar na roke pomatrat. Moram pa priznat, da mi je kruh iz trgovine velikokrat preslan, zato se tudi splača pomatrat doma. LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pošteno hitro zgineva :)
      @ Mojca, večinoma tudi jaz delam kruh kar na roke, speče se prav gotovo lepše v pečici kot v aparatu. Le malce manj angažmaja zahteva tale iz aparata. Meni trenutno ustreza, da čimmanj z roko delam.. Se pa baje da v novih aparatkih delat tudi marmelade, na hitro speči kruh. Tale moj je star in brez posebnih možnosti.

      Izbriši
  3. Mmmmm... Prav mi je, kaj pa hodim gledat sredi posta... Zdaj mi pa prede, prede... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čez doma pečen kruh ga ni, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, šele sedaj sem videla tvojo zahvalo za mokico. Ni za kaj, ko pa zmanjka, se zopet spet oglasi. o tem, da je kruh dober, pa sploh ne dvomim (izkušnje pač ;) )

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...