27. apr. 2012

Čisto pod vplivom

Med vsakodnevnim pregledovanjem blogov, ki sem jih dodala v Reader, sem danes našla tudi novo objavo Christy. Kupila sem že nekaj njenih tečajev, se navdušila nad pocastim načinom dela in še vedno jo spremljam.
Danes sem povsem pod njenim vplivom, vendar z drugimi materiali, izdelala tale trio. Tri platna 10 x 10 cm, nekaj papirja in akrilov, čez pa stare čestitkarske kiči zaloge. Barva z razpokami, bleščice, tekoče perle..
V kiču sem presegla samo sebe :) Pa še všeč mi je :)



While scolling through new posts from my favourite blogs I've found one from Christy Tomlinson. I have taken some of her classes and fell in love with her messy style. This trio is totaly inspired by her post.

21 komentarjev:

  1. Tale kič je pa zelo prebavljiv. Pa še izgleda kot sestavljanka. Meni je všeč. Lepo si vse naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super delujejo vse tri skupaj. To, da znaš izbirat barvne kombinacije, pa itak že vemo. Malo kiča vsake toliko nič ne škodi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj naj drugega rečem kot waw... prav občudujem vse te tvoje čudovite izdelke... in super barvna kombinacija, tako angleska izgleda=)

    Pozdravček iz super vročega omiša...pappa

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf tole pa je res lepo! Barve tako lepo pašejo zraven in vsi dodatki uau! Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je packanje(sem si ogledala video), ampak končni izdelek je pa fantastično dober, tako njen kot tudi tvoj! Morda pa poskusim nekoč, ker je tale trio res paša za oči :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje :)
    Andreja, če te mika, poskusi.. saj ne rabiš dosti.
    Me pa že nekaj časa mika, da bi organizirala eno packajoče popoldne :) pa bi nas lahko nekaj skupaj počelo kaj takega :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pri tebi zgleda tole 'packanje' zelo preprosto, čeprav se mi niti ne sanja, kako to gre :) So pa lušten trojček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata, če te zanima, lahko pogledaš video na linku v besedilu :) Ena sama packarija :)

      Izbriši
  8. no tole packanje je meni zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Strašno mi je všeč. Ker je mini, ker so super barve, ker so tri.... lepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Včasih prav paše tudi kaj bolj kiči. Meni je zelo všeč kar vidim in vedno znova me navdušiš nad temi tehnikami. Grem si pogledat video, me zelo zanima.

    OdgovoriIzbriši
  11. Temu ti rečeš kiči packarija????
    Super izgledajo, pa če praviš da ni težko, pridem na tisto zgoraj omenjeno popoldne, packat...
    bi mogla naštimat eno veliko platno in potem vsaka popacka en del....(mi gre že na smeh:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Včasih si je treba dati duška, kajne? Super ti je uspelo in fino, da imaš trio - lepo se povezujejo. Christy pa tudi jaz spremljam, tako da sem na 'tekočem' s packanjem ;). Včasih si je treba dati duška... :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj kolk je pa tole cortkano - čudovit trio!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Such happy canvases! Made me smile!
    I hope you are feeling better :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tale tvoj kiči miči je čist fajni, zanimivo vsekakor pa malo drugače

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito! Prav z zanimanjem sem pogledala tudi video in po začetnem ooooooo ...... bila na koncu navdušena :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Sonja, tole je pa res nekaj strašno lepega! Shabby chic trio in neverjetno usklajene barve in tehnike!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...