9. apr. 2012

Družabno mače včasih tudi omaga

Naše mače je rado v družbi, kot kaže še prav posebej v moji družbi :) Vedno mi sledi v ustvarjalni kotiček. Čeprav tja dostikrat zaide tudi takrat, ko se mu počnejo lumparije. Tako zabavno je z mize in vseh poličk, ki jih doseže, razmetavati po tleh. Kako fino je šele kaj "ukrast" in odnest v kak drug prostor.

Odkar vem, da me roka manj boli, če jo uporabljam, po malem ustvarjam. Ne, uporaba tipkovnice in sedenje za računalnikom ne pašeta med prijetne aktivnosti.
Uhh.. kako paše zaspat ravno sredi vsega razmetanega na pultu :)


Zna pa zaspati tudi v drugem kotu moje sobice, kjer je samo zanj pripravljen flis. Naj bi postal jopica, pa je njegova posteljica.


Our little kitty's sleeping variations in my craft room.

10 komentarjev:

  1. joooooooooj kakšen srček!!!!! kaj bi dala, da bi imela tudi jaz enega takega doma ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  2. I gorgeous cat! I hope your back is feeling better Sonja?
    Much love
    ManonX

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako hitro raste mali navihanček. Tak pomočnik bi tudi meni prav prišel :).
    Upam, da ti lepše vreme in sonček pomagata pri okrevanju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale vaš mačkon je pa res car.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ustvarjalen maček, ve kje je najprijetnejši kotiček.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. He he, najde si pa res prav zanimive kotičke za počivanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Aha, zdaj mi je jasno zakaj imaš tako dobre izdelke-ker imaš super pomočnika;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale maček je pa res, k z risanke!

    OdgovoriIzbriši
  9. O znano!! Ampak a niso luštni no.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...