11. apr. 2012

Hiškasto darilce

Prvo rundo spanja sem dala čez, zdaj malo pavze in upam, da mi uspe še ena. Sicer bom čez dan čisto neuporabna :( Dokler sem bila na bolniški, sem pač spala čez dan, danes, prvi dan službe, sem šla spat že skoraj po risanki. Kronično neprespana :( Ampak se prepričujem, da bo počasi bolje, saj ni druge.

Že pred časom me je ena fajn bejba prosila za obesek hiško, ki bi ga rada podarila. Pa je trajalo in trajalo, vse drugačne izvedbe so prišle na vrsto prej. Zdaj pa je le narejen :) Zapakiran v kraft škatlico. Ker pa tudi včeraj nisem spala več kot par ur, sem imela čas pokrov škatlice okrasiti še z mini mixed media slikico.



I still can not sleep whole night. 4 hours is the most my back and arm can take. So I'm creating, blogging, surfing.. :) Hoping to catch some additional sleep later this night. I've made this polymer clay house pendant for a friend and put it in a craft box. I couldn't sleep yesterday too, what gave me enough time to paint a house on a top :)

17 komentarjev:

  1. Samo, da gre na bolje :-))
    Čudovit obesek in njegova škatlica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo, da gre počasi na bolje. Pa v službi ne pretiravat.
    Obesek je pa krasen ... ampak ... pssst ... moja hiška je lepša :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem zate, da ti je bolje. Pa naj bo res tako kot pravi Renata: ne pretiravaj :)
    Oboje, obesek in škatlica, sta enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdaj mi je pa vse jasno, zakaj nekatere lahko toliko ustvarjate. Pač ne spite! Pri meni to ne gre, ker rabim sedem, osem, devet ur spanja. Ponoči obvezno spim.

    Luštna hiška in 'hiška' za hiško. Zdaj se mi pa zdi, da takle obesek nujno rabim :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj boš pokazala, a ne? :)
      Tudi jaz rabim osem ur, samo mi ne znese tok časa ležat na hrbtu :) Bom vse nadoknadila, res :)

      Izbriši
  5. Uf, je cortkana in hvalabogu da si bolje. Pa ne naprezaj se preveč!

    OdgovoriIzbriši
  6. No, pa ti je uspelo. :) Zgleda krasno. Upam pa, da si se do konca pozdravila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh, ne pozdravila.. samo sprijaznila in grem s stisnjenimi zobmi dalje. Enkrat bo že bolje :)

      Izbriši
  7. Kako simpatičen obesek in škatlica prav lepo paše zracen. Vse v stilu :) Ja pa tudi jaz ti želim čim man napora in čim več spanca. LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, vau, vau, krasna hiška in škatlica. Veliko veliko spanca ti želim...:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hiška v hiški :) ..... prav ljubki sta obe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštkan obesek v lepi škatlici. Sprva sem mislila, da je slikica, potem sem zakapirala, da je pokrov od škatlice:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. o kako kjut darilce. Ne bi se ga branila. Pri spalnih težavah pa nisi osamljena.. Čim več energije ti želim☺

    OdgovoriIzbriši
  12. Že škatla je darilce, potem pa za povrh še super izdelek v notranjosti. Meni je oboje zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  13. O superca. To sta pravzaprav dve darilci, škatlica je mega. Tudi hiška seveda :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...