12. jul. 2012

Kolažkanje je fajn

Po prvi jih je nastalo še kar nekaj. Prav paše jih vsako posebej barvati, krasiti malo tu in malo tam. Takole jih zgleda nekaj razporejenih na mizi:



Sem pa opazila, da sem pozabila pokazati dokončano predelano Ikeino ogledalce. Zdaj mi je pa všeč :)



Just can't stop collaging, it's sooo relaxing. Added photo of finished Ikea mirror.

11 komentarjev:

  1. Kako super so te slike, tako pisane in vesele. Pravo veselje jih je gledati in tudi ogledalo je lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, krasno ogledalo:) Kako lepa je šele podoba v njem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Sonja, tako so fajn, da ti ne morem povedat. Prav rada bi te nekrat opazovala pri tvojem "packanju"...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Energijske slike...noro dobre!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau tole je pa res super ratalo. Vešč so mi motivi in barve. Tudi ogledalce si lepo dokončala. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite slikce rožic in čudovito si jih opremila! Veš, tudi jaz bi te rada videla pri svojem packanju, ker te tvoje slike so mi čedalje bolj všeč. Kaj če bi naredila eno delavnico, pridem z veseljem? Da bi lahko tudi jaz malo packala :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratno! Prava paša za oči so tvoja barvita platna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje.
    Pa me res že nekaj časa mika, da bi imela kako delavnico za manjšo skupinico. Eno mini, bolj privat sorte, imam v kratkem, se že veselim. Mogoče pa zberem pogum (beri najdem prostor) in organiziram še kakšno. Bom prav gotovo objavila na blogu.
    Trenutno me čaka drug podvig: moja prva sejemska predstavitev. Konec julija me lahko skupaj z izdelki najdete na Artishu. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Energijske kartice sem si ogledala prav od blizu, jih že vidim kako visijo pri meni na zidu, samo do Artisha skočim pa so moje....

    In prijavljam se za delavnico...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. An-ja, si te zabeležim :) če kdaj pridem do te faze :)
      Jupi, se vidiva na Artishu :)

      Izbriši
  10. Kako prečudovito pisana serija!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...