15. jul. 2012

Slike so lahko tudi 3D

Deklica iz par dni stare objave je dobila še kar nekaj podrobnosti, vzorčasto obleko in noge. Velika je 40 cm in čaka na lepo vreme, da jo zaščitim še z zadnjo plastjo laka. Nato pa gre na poličko, prinašat pozitivno energijo in spokojnost.

Sem pa v zadnjem času začela ugotavljati, da imam težavo. Vse slike in drugi izdelki so mi malce preveč prirasli k srcu. Tudi ta deklica v živo zgleda bolje in si jo kar predstavljam doma. Pa vendar bo treba kakšnemu izdelku dovoliti, da najde svoj dom drugje. Pred kratkim sem brala knjigo, v kateri je omenjen avtor, ki je vsako leto uničil svoj najljubši izdelek. Da se ne bi preveč navezal nanj. Slik ali te lutke sicer ne bi rada uničila, nekako pa moram nazaj priti v fazo, ko bom uživala v dejstvu, da izdelki gredo od mene :) Ima kdo kak nasvet?



I've finished art doll from this post. Added some details, pattern.. She's 40 cm tall, waiting for the last layer of varnish. Later she can bring positive energy and tranquility to a house. 
Lately I'm feeling I'm overattaching to my paintings and other items. Any idea how to fight this?

16 komentarjev:

  1. Uau Sonja krasna je. Te pa čisto razumem, tudi meni so kakšni izdelki tako pri srcu, da bi jih održala ... še sploh, če vanje res vložiš veliko ur dela. Ampak sem vedno potem vesela, ko najdejo prijeten dom. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Nasveta nimam, je pa deklica res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super zgleda! Nasveta pa tudi jaz nimam... Kar zgodilo se je, da sem se nehala pretirano navezovat na svoje izdelke, enostavno jih že med delom poskušam čimbolj objektivno gledat... Ni blo pa lahko prit do tega, je trajalo leta in leta, zdaj pa upam, da bo tako ostalo, če ne, bom rabila skladišče ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, ti da misliti tole, kar si prebrala v knjigi. Ne samo v smislu navezanosti na umetniška dela, ampak na splošno na navezanost v življenju. Bi se dalo filozofirati v nedogled.

    Ne vem, jaz sem zelo povezana z npr. sliko, ko jo ustvarjam, in v tej navezi je notri vgrajeno že neko podzavesto zavedanje, da gre od mene, bi rekla. Ne znam razložiti - ko nekako daješ sebe notri in potem to daješ še fizično naprej. Nekako podobno, vse je v "daješ", enkrat preneseno, drugič dejansko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravzaprav je ta navezanost nekaj novega tudi zame. Niti opazila je nisem. Včasih so bili izdelki z veseljem delani za druge, s stalno prisotno zavestjo, da gredo od mene.
    Ko sem prebrala zapis v knjigi, pa sem se naenkrat zavedla. Že nekaj časa delam reči tako, da morajo ostati doma.. ali pa jih ne dokončam :)
    Dokler se nisem zavedla, ni bilo kaj reševati.. zdaj se moram malo brcnit v tazadnjo :) Pa bo spet vse po starem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je čudovit izdelek. Zelo lep je obraz, in drobne rožice na oblekici so krasne.
    Na žalost tudi jaz ne poznam zdravila, ki bi delovalo pri tvojih težavah ..... podobne pestijo tudi mene. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. I know how you feel and I am having a hard time selling my stuff. I find it easier to give it away. I think we love the things we make to much and maybe we put too much heart and soul in the things we make. I love this little woman. I am sorry I can not advice you on this matter. Hope you are well big hugs my friend!
    manonX

    OdgovoriIzbriši
  8. :) Lepa! Jaz imam povsem enak problem tvojemu, Sonja. Ustvarjam nakit in še kaj, prepletam žičke, pletem, dajem v vsa ta ustvarjanja svoj čas, energijo, sebe. Ja, v vsak izdelek dam del sebe in morda je to razlog (pri meni), da včasih težko dam kaj od sebe.
    Se pa prav kontroliram pri tem in najlažje dam kakšno "mojo" stvar od sebe tistemu, ki mi res veliko pomeni. Ko vidim tiste iskrice v očeh obdarjenca, moje dileme ni več, ali sem ravnala ok in to.

    OdgovoriIzbriši
  9. Povsem te razumem, Sonja. Sama imam enak problem.
    Sem tudi že jaz premišljevala o nejm, kaj naj naredim glede tega. In sem ugotovila, da pač v vsak izdelek vložim določen čas, svojo energijo, del sebe. ja, v izdelek podarim - dam del sebe. Sama najprej poizkusim dati takšne reči nekomu, ki mi je zares pri srcu in ko vidim iskrice pri obdarjencu, tu ni več dileme.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita deklica in te razumem, da bi jo rada obdržala.
    Mislim, da je prvi korak ta, ki si ga že naredila: zavedla si se svojih navezanosti. In ker si ne želiš biti takšna, boš hitro našla rešitev.
    Lep teden!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, kako mi je všeč. Rdečelaska in zelena oblekica.....vauuuu. Doma imam zelo podobno blago, ki že nekaj časa čaka in čaka.
    Za navezanost pa ne poznam rešitve. Ko se bo nabralo preveč in se boš naveličala gledati stvari, jih boš po moje lažje dala od sebe....:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Te čisto razumem, da se težko ločiš od nje, saj je čudovita (:

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz ti ne znam svetovati glede navezanosti. :) Verjamem pa, da je punčka v živo še lepša.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako te zastopim. Ravno sem zašila lušnega pliškota, ki ga še pokažem, pa sedaj otroka prepričujem, da je pa ta res samo moj in ga ne dam ... ko je pa tako simpatičen. Vsekakor se strinjam, da če si se zavedla problema, si ga že skoraj rešila - samo uničitevat prosim ne. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Uničevanje bi bilo greh!!! Najdi izdelku sorodno dušu in podari. Hm, se hecno sliši kaj. Ne vem ali se še komu to dogaja ampak meni se včasih ko kaj izdelujem prikrade v misli kakšna oseba za katero si mislim da bi ji bilo to kar nastaja všeč in dostikrat se potem tako konča da ta oseba tisto reč tudi dobi, ker ji je enostavno namenjeno. Podarjanje osvobaja.Stvari se ne kopičijo doma in nekomu lahko polepšaš dan in pričaraš nasmeh na usta. So dnevi, ko je to največ vredno..

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna rdečelaska in tudi sama te povsem razumem. Trudim se dati stvari iz rok, še preden se uspem na njih navezat. Se mi pa večkrat zgodi, da če so še par dni pri meni že pošteno razmišljam, če bi jih sploh dala naprej. Po drugi strani pa me veseli misel, da so moji izdelki razpršeni pri mnogih ljudeh in da prinašajo veselje v marsikaterem domu in to me potolaži. Ne bi pa mogla uničit kakšnega svojega izdelka samo za to, da se ne bi navezala.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...