24. jul. 2012

Škatlasti virus

Že kak teden me drži škatlasti virus, tako sem danes izdelala tole darilno škatlico.






Razlog za napad pa je mini delavnica, ki smo jo imele prejšnji teden. Trem ustvarjalkam sem pokazala, kako izdelati darilno škatlico po moje. Z akrili, štampiljkami, papirjem.... plast za plastjo. Vsaka je izdelala svojo, v lastni barvni kombinaciji. Bilo je super popoldne, vredno ponovitve.





I'm still making gift boxes, the newest one is pink. On the other picture there are four boxes, finished at mini workshop I've held for some creative friends. They're so different, but I like them all.

12 komentarjev:

  1. Takšen virus bi lahko prišel tudi v našo hišo, z veseljem bi mu na stežaj odprla vrata....:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Takole obdelat škatle bi pa tudi jaz rada znala ... krasne so vse!

    OdgovoriIzbriši
  3. Taki virusi so vedno dobrodošli, kot tudi mini delavnice, kjer se kreše od vseh idej in ustvarjalnosti. Super ste ustvarjale in prav vse škatlice so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo! Ja, prav fino bi bilo poskusiti narediti svojo :-))
    Verjamem, da je bilo luštn in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res lepa škatlica in misel, ki jo krasi. In super, da si svoje bogato znanje delila z drugimi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so vse po vrsti! Misel, ki je na zadnji, je pa sploh nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva in nadvse uspešna delavnica. Čudovite škatlice za male skrivnosti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Škatlic ni nikoli preveč :). To je bila zelo uspešna delavnica, saj so vaši izdelki čudoviti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau tole je pa res nekaj posebnega in barve so mi zelo všeč. Nekaj drugačnega, bravo. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Ko bo ponovitev se z veseljem prijavim. Super izgleda... Bi tudi jaz kaj takšnega znala☺

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi tebe drži škatlasti virus:):) Super škatlice so nastale! lepe barve, lepo poslikane, res lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasne so, kar naj se te še drži ta virus;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...