2. jul. 2012

Predelava Ikeinega ogledalca

Že kar nekaj mesecev je ogledalce z nekaj nalepljenega papirje in teksturno pasto čakalo na svoj čas. Včeraj sem se ga le lotila. V planu sem imela drap-temno zeleno kombinacijo, pa je kaj pa vem kako nastala tale. Verjetno pod vplivom vročega sonca :)
Ni še končano, le da se trenutno ne znam odločit, kako ga bom končala. :)
Nočno fotko, ki je bila preveč žareča, sem zamenjala z bolj realno dnevno :)



Ikea mirror has been waiting for its moment for couple of months, just with some paper glued on and with some texture paste. Yesterday I've decided to paint it in titanium white and dark green. But while painting I changed my mind, probably because of the sun. 
It's not done yet, just can't decide how to finish it :)

6 komentarjev:

  1. Te barve so res tako sončne in v kombinaciji z zeleno res pristajajo tem dnevom. Meni je ogledalce zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Barve so čudovite!Mislim, da je celo boljše, kot planirana kombinacija! Mislim, da se bodo v to ogledalce zelo radi gledali. V tako lepem ogledalcu tudi zjutraj, ko si še ves "čuden" dobro izgledaš:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Barve so res čisto poletne in ogledalce je res lepo okrašeno. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava eksplozija poletja - meni je zelo všeč. Pogled vanj na deževen in siv dan bo gotovo naredil čudeže. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo ogledalce je nastalo. Drugačno, čisto tvoje.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...