29. jan. 2014

Pizza na full

Ponavadi me virusi položijo v posteljo za eno popoldne, prespim in sem dobra. Tokrat ne gre tako hitro, še kar kuham :(
Med ležanjem mi družbo dela tablica in neskončno število strani, blogov na netu :) Tam sem tudi prebrala nasvet o peki pizze na max temperaturi, ki jo pečica zmore.
Malce dalj je trajalo, da se je segrela tudi granitna plošča, ki jo dam v pečico, ko pečemo kruh ali pizzo. Ampak se je splačalo. Pizza je pošteno zapečena od zunaj, notri pa mehka "ko puterček". Ponavadi sem jo pekla na 220, zdaj je šlo čez 250.
Tudi jest je treba, a ne :) Pizza je tako hitro narejena, saj večino dela opravijo "micke". Je pa res, da je testo danes malo dalj vzhajalo, saj sem šla samo malo nazaj pod kovter in zaspala.


11 komentarjev:

  1. mmm, njami njami. Ti pa se cimprej pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, lep pozdrav ti pošiljam, pa hitro se pozdravi. S tole pico si pa zdramila lahkoto:))), diši čez ekran, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmhmhm zgleda odlično, čimprej viruse stran :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čimprejšnje okrevanje. Joj kako sem poslala lačna..........

    OdgovoriIzbriši
  5. Presneti virusi! Ampak, očitno so te obiskali z določenim namenom :-) Pizza zgleda slastno. Želim ti čimprejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pokukaj na moj blog! Presenečenje...

    OdgovoriIzbriši
  7. Živjo, Sonja!
    Zanimiv blog in kul stvari - to sta tudi razloga za nominacijo za nagrado Liebster. Vabljena kaj na moj blog in lp,
    Deja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Deja, hvala za nagradico in obisk. Moram zdaj še tvoj blog prebrskat, je nov zame :)

      Izbriši
  8. ufff, me je kar lakota zgrabila. hvala sonja za obisk na mojem blogu. mene tudi dajejo virusi, pa ravno sedaj, ko pričakujemo, da se rodi naša mala princeska.
    hitro okrevanje ti želim in pozdrav tvoji princeski.
    lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...