20. dec. 2008

Atenkina škatlica dobrot

Mesec je okoli in spet je čas za srečanje otočank, tokrat v Izlakah. Tradicionalno decembersko, če lahko tako rečeš drugi ponovitvi :) Bilo je luštno, kot ponavadi, le kakšna delavnica, da čas hitreje mine, mi je manjkala. Enostavno nisem človek za sedenje, čebljanje.. ne da bi kaj počela. Se prehitro začnem dolgočasit.



V zahvalo organizatorki Atenki sem izdelala tole škatlico in jo napolnila z nekaj zalogami ustvarjalnega materiala. Verjamem, da ji bo prišel prav.
Škatlica je narejena iz tršega papirja iz starih Lidlovih zalog. Okrašena je s štampiljkami in distress barvo za štampilje, po robovih pa je še dodatno senčena z isto barvo in gobico.
Ko dvigneš pokrovček, pa izgleda takole:



Uporabljeno:
Štampiljke: stempelglede
Papir: zaloge iz kompleta, kupljenega v Lidlu
Barve: distress blazinica za štampiljke
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja

5 komentarjev:

  1. Ja tale škatlica je pa res zelo super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav nekaj posebnega. Mi je takoj v oči padla, ko je Atenka darilca odpirala. Super je.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja, full lepa škatlica. Kje si dobila idejo oz navodila? Se mi zdi, da sem jo pred časom videla nekje na neto navodila za to škatlo, sedaj jih pa ne najdem. Mi lahko pomogaš?

    HVala in LP, tanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za pohvale :)
    Tanja, žal ti ne vem pomagat. Tudi jaz se samo spomnim, da sem nekaj podobnega nekoč nekje videla.. Kje, pa se tudi slučajno ne spomnim.
    No, saj mi zadošča, da se navodil spomnim :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...