23. dec. 2008

Prednovoletno čestitkarstvo se zaključuje

Zato tokrat pripenjam fotografije verjetno zadnjih voščilnic, ki sem jih v ta namen izdelala letos. Vseh nisem poslikala.. pa saj niso dosti drugačne od teh :)












Zdaj pa prihaja čas za pomladne, bolj tople motive. Prav gotovo mi bosta pri tem prav prišli dve štampiljki, ki sem ju danes prejela iz trgovine Funky kits, en teden po naročilu.
Sugar Nellie A Good Book in Sweet 'n Sassy:

4 komentarji:

  1. Zopet so krasne. Sem će na oz napisala, da sta rdeča in modra s snežinka štampiljko moji favoritki. Tak posebni se mi zdita s tem minimalizmom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet imaš super čestitke. Tilde so za moj okus tako lepe posebej modra s kosmatenimi škorenjci.

    A bo kaj počitka čez praznike?:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke so kot vedno zelo lepe, štampiljki sta pa waw! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, tudi meni so zelo, zelo lepe. Pa pištolco pridno uporabljaš :). Super izpadejo te vijugice ... s prahci.

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...