6. dec. 2008

Pofočkana :)

Mislim, da je bila prva Simona - BojaMoja, pa Mojca, Manuela, Maja in Sandra, so me pofočkale :) Kar pomeni, da moram zapisati 7 resnic. Verjetno naj bi bile take, ki jih še ne poznate ali pa jih ne povem na glas ravno pogosto. Sem šla prvotno zapisano vseeno malce oklestit, ne vem, če vas res vse to zanima :) ))

1. Po poklicu vzgojiteljica, pa tega poklica kljub ljubezni do otrok ne opravljam. Mogoče pa se vrnem med mulčke, saj me čaka še kar nekaj časa do upokojitve.
2. Vedno izbirčna pri prijateljih, ki jih spustim blizu. Bežnih znancev imam lahko veliko, prijateljev pa bolj malo.
3. Kljub temu, da sem glasna, v družbi sproščena, sem rada tudi sama, v tišini. Enostavno nisem sposobna vsega, kar počnem, početi v družbi več ljudi.
4. Nisem zamerljiva, si pa zapomnim. Preveč.....
5. Verjamem, da se dobro z dobrim vrača. In da se ne splača škodit drugim. Trudim se držati načela, da drugim delam le to, kar želim, da drugi počno meni.
6. Na srečo imam partnerja, ki me podpira tudi pri ustvarjanju. Zlat je :) Samo ne mu povedat, da se ne pokvari :)
7. Rada imam izmenjavo mnenj, ne maram pa vsiljevanja za vsako ceno. Nič me ne moti, če se ne strinjamo vsi :)

Zdaj bi pa še kar pisala :) No, ne bom več :)
Ker se je tole fočkanje precej na hitro razširilo, dvomim, da katera sploh še ji bila. Pa vseeno moj spisek :)
Sandra, Maja, Marička, Simona, Tulpika, Lencka, Bolha

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...