7. dec. 2008

Druga mini knjigica

Tudi tale ima za osnovo platnic prirezan CD. CDja sta oblečena v papir in okrašena z odtisi štampiljk. Tilda je pobarvana z distresserji, ki sem jih uporabila tudi za odtise drugih štampiljk.

Rožice so izrezane z mojim novim izsekovalnikom, ki sem ga vsa presenečena nad ponudbo kupila pred dnevi v Antusu v Ljubljani. Kupila sem si še luknjač drevesca v manjši izvedbi, saj imajo tudi 5 cm visokega. Akrilnih barv ni nikoli preveč, rezilo in modelčke za Fimo pa tudi verjamem, da bom koristno uporabila.


Pa še fotografije mini knjigice, za opis pa ni več časa:
Prva stran:

Notranjost:


Hrbet knjigice:


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda, Stempelglede
Osnova platnic: stara CDja, prirezana na eni strani
Papir: roza osnova iz domačih zalog
Barve: Distress blazinice
Dodatki: trakovi kupljeni v Memories v Celju
Lepilo: Pritt belo lepilo za ustvarjanje
Orodja: Bind it all

10 komentarjev:

  1. Ooooo kok so tele tvoje knjigice cartlih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam s Simono. Prav čarobne so...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, pravi cukrček je takšna knjigica. In si zasluži, da so notri same lepe besede :)

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ti vedno uspe vse tako lepo barvno uskladiti?! Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale mi je še pa lepša od prejšnje, pa je bila že prejšnja čudovita. Vse pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, še ena lepotička. Barve so mi prekrasne in ta štanca rožice mi je takoj v oči padla, sem najprej mislila, da imaš štampiljko tako. Tisti drevešček sem si pa tudi jaz ogledovala in sicer v ta veliki izvedbi, samo se nisem opogumila, da bi ga kupila.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kaj naj rečem drugega, kot preprosto čudovita!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kok je lustkana knjigica :)
    LP; tulpika

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...