23. dec. 2008

Dobra knjiga

Tak je naziv štampiljke Sugar Nellie, ki sem jo pokazala v prejšnjem zapisu in sem jo danes dobila po pošti. Motiv je kar vabil, da ga sestavim v čestitko. In tako je tukaj..

Uporabljeno:
Štampiljka: Sugar Nellie A Good Book, stempelglede
Papir: bel in vzorčast papir iz domačih zalog
Barve: Distress blazinice, akvarelne barvice
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ShapeCutter in šablona

5 komentarjev:

  1. Meni so tudi fuuul luštne tele Nellike :)))

    Čestitka je pa :) sej veš :) cartlih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O kakšna lepotica, zelo mi je všeč!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitka je fenomenalna, štampiljka pa čudovita! Zelo lepe barve si kombinirala skupaj! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, hvala.
    Zdej bom pa lahko kakšno sled pustila pri tebi :)

    Tale je bla tudi pri meni v izboru za nakup, pa sem se odločila, da za prvič samo 2. Bom pa vedela koga pocukat... Kot ponavadi, krasno!

    Lp, Špela

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna čestitka, tako nežna. Nellie je pa čudovita.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...