13. jul. 2010

Včasih se nima smisla branit :)

Časi, ko sem se pošteno podila po net trgovinicah, so na veselje denarnice mimo. No, saj ne, da bi nehala kupovat, le malo bolj premišljena sem postala, večkrat zaprem brskalnik.. :)))))) upam, da napad mine.. da mi kdo pred nosom kupi kaj ogledanega..
Se pa od časa do časa najde kaka ponudba mimo katere ne morem. In tale je že bila taka :)
Poštar me je danes razveselil s paketkom, v katerem so bili kosi bombažkov v meni ljubih barvah. Jaaa.. to bo veselje šivat :)


14 komentarjev:

  1. Ob takih lepih vzorcih bo res veselje šivat, pa čimpreje pokaži izdelke :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo, hudo, hudo! Prav luštni kosi :) Me prav zanima, kaj lepega boš tokrat ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne barve in vzorci. Tudi jaz se že veselim izdelkov, ki jih boš ustvarila iz njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepih barv in vzorčkov se pa res težko ubraniš. Zagotovo bodo nastali krasni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na prvi pogled sem mislila, da si nabavila papirčke :) Verjetno jih še imaš ogromno na zalogi in ti v tem obdobju ustvarjanja ne grejo in ne grejo :)
    Super dobro blago si kupila. Se že veselim izdelkov!

    OdgovoriIzbriši
  6. ;) jaz sem tudi pomislila na okrasni papir, ker tako kjut blaga ponavadi ne vidim v trgovinah.
    Komaj čakam, da pokažeš izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo lepo blago. Sedim in čakam kaj bo iz njega ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. O super, kako luštni koščki. Tudi jaz komaj čakam mojo pošiljko. Kje si pa ti naročala te luštne zadevice?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala :) Sem jih nekaj že načela in skoraj zašila.. samo še končam.
    Blago sem kupila na ebayu. Ni ravno poceni, je pa čudovito.
    Na papirčke pa res spominja, saj je levi kupček potiskan z vzorci papirjev Basic Grey :) Tako kot se dajo vzorčki papirjev super kombinirat, se dajo tudi tile koščki blaga.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, oh, spodnji desni ... ja, definitivno sem že uporabila papir s tem vzorcem :D

    OdgovoriIzbriši
  11. :))) Ja, ja.. levi so Basic Grey, kot papirčki.. desni pa ne vem, če obstajajo tudi v papirni verziji :))))
    Sem včeraj gledala, kako bi se jih dalo kombinirat, pa je res hudo doječkasta kombinacija. Jo bo treba malo umirit :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooo, kakšni lepi vzorci. Upam, da kmalu vidimo, kaj bo nastalo iz njih (:

    OdgovoriIzbriši
  13. Naravnost čudovito blago. Kako velike krpice pa so to? Na oko bi rekla 20x20 cm.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kristina, koščki so 5 inčev v kvadrat. Precej manjši :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...