18. jul. 2010

Razparana, podložena, prešita..

Že zvečer sem vedela, da rjava torbica ne bo ostala taka, kot je bila. Vsaj ojačat sem jo mislila. Pa ni ostalo zgolj pri tem :) Ampak zdaj mi je že bolj všeč.
Ni več tako zelo dolgočasna.

7 komentarjev:

  1. ti si pa čist not padla :)))))) lepoooo

    OdgovoriIzbriši
  2. Prima so vse tele torbice, pri tejle zadnji pa sta zavita šiva zadetek v polno. Popolnoma jo poživita in izgleda res "fancy".

    OdgovoriIzbriši
  3. Že prejšnja verzija mi je bila ful všeč, ta je pa zdaj popolna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi prej je bila lepa, ampak sedaj je pa še lepša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je bolj všečna, ta nova, dograjena verzija.
    Všeč, mi je, ker ne pozabiš na urejeno notranjost in ostale detajle.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale je luštna in prav nič ji ne manjka in nič nima preveč. Berem od zadaj, tako da še nisem prišla do prvotne izvedbe. Grem gledat kako se je začelo:)

    OdgovoriIzbriši
  7. iii rjavaaa :)) enostavna, a lepa :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...