11. jul. 2010

Pa je le prišla na vrsto

Skiciran obraz je dolgo čakal, da mu dodam nekaj barve in ozadje, pa enostavno ni bilo časa. Zadnje čase samo rišem, malo posenčim in pri tem ostanem. Pogrešam barve.. si moram večkrat vzeti čas zanje.
Po drugi strani pa je veliko lažje skicirko in svinčnike nosit sabo, kot pa barve :)

Slika je nekje na sredi, verjetno.. ampak zdaj mi jo paše gledat tako, kot je.. kaj bom še dodala, pa ne vem.




Vsak dan malo sem jo še popackala in mi je zdaj malo bolj všeč :) kar lepim v isto temo, da ne odpiram nove.

22 komentarjev:

  1. Čudovita slika! Ozadje mi je noro všeč!!!

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo tenkočutno naslikana. Čista harmonija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, tudi če takšna ostane!!

    OdgovoriIzbriši
  4. sem jih že pogrešala, tvoje obrazke...
    tudi, če dahneš samo eno nežno senco v lase, bo dovolj, ker je bogata, izrazna, dobro postavljena... in še in še :)

    OdgovoriIzbriši
  5. lepa je, oči so mi všeč, lasem bi pa tudi jaz dala še malo barve

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je pa všeč taka kot je. Zaradi bogatega ozadja so mi prav lasje zanimivi. Moderna platinasta lepotička. Če se že odločiš, za spremembe ... ozadje je že perfektno, Tako da ne vem, kaj ti še ostane ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je in meni je taka že všeč, lahko končaš :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam, vaši komentarji prav pobožajo dušo, ko si bolj pri tleh. Dan takoj postane lepši in razpoloženje dobi krila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Včasih (res samo včasih) sem res redkobesedna - samo zdijam lahko včasih. Noro! Kakšen lep obrazček!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hudaaa! Napisala si tako, da ni čisto jasno, ali se ti zdi končana ali ne. Meni je všeč taka, kot je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Neee, ni še čisto končana :) No, vsaj tako se mi je zdelo in sem šla še malo packat po njej: popravila prehode na obrazu, pobarvala rožice, dodala metuljčke... Preverila, da ji črni lasje ne pašejo :) Preveč sekajo ven.. In zdaj počiva.

    OdgovoriIzbriši
  12. oooooooooooooo
    aaaaaaaaaaaaaa
    kako lepo! Sem že pogrešala tvoje pupe

    OdgovoriIzbriši
  13. Eh, res ne vem, kaj si lahko še popravila na tej čudoviti sliki :) Meni je všeč že takšna kot je.

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow, čudovita je! Ozadje je sploh mega. Morda le kanec barve v lase ... sicer mi je pa tudi takale všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super je in barve so čudovite. Le večkrat jih primi v roke, ko imaš tako dober občutek za delo z njimi (:

    OdgovoriIzbriši
  16. Te zelene oči! Jih kar ne morem nehat gledat :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Takole, sem dodala še fotografijo dopolnjene slike :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita slika, sploh ozadje je noro lepo. Jaz bi imela sliko samo s takšnim ozadjem. :)
    Nikoli mi ne bo jasno, kako ti uspe tako dobro zmešati barve za obraz. Čisto majčkeno pa tudi jaz pogrešam barvo v laseh - kakšna rjava.
    Ampak je tudi blondinka čisto ql. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. še ena čudovita slikica v nizu ostalih lepot!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Enostavno prekrasna je! Obraz je super! Pa te oči ....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...