18. jul. 2010

Zadnja.. za nekaj časa

Tam v naslov bi morala napisat še.. upam, da zdržim :)
Jutri grem po dopustu spet v službo in bom sedela za računalnikom, ne za šivalnim strojem kot zadnje dni. Z mešanimi občutki. Čeprav svoje delo rada opravljam, pa so zadnje čase odnosi malo čudni. Kot baje povsod :)

Nova okroglasta toaletka iz vzorčastega jeansa.


Podložena s pink in viola pikicami. Viola del ima v sebi veliko manj modre barve, le na fotografiji barve ne uspem prav ujeti.


Dimenzija 17 x 12 cm.

19 komentarjev:

  1. Tale je pa spet taka prava!!:):):)
    Tudi jaz jutri začnem:(:(Po dopustu so prvi dnevi sploh najtežji, ampak saj bo šlo.Miren začetek ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako lepo dodelaš vse torbice!!občudujem, res..

    fotkat pa poskusi na naravni svetlobi, zunaj na balkonu ali kje drugje, pa koti so zelo pomembni, pa različni deli dneva s svojo svetlobo..cela znanost, če hočeš fajn rezultate.jaz se dostikrat pritožujem nad svetlobo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. v Alenka, tudi tebi :)

    @ Vesna, ja, skoraj bi lahko človek doktoriral s tem fotografiranjem :) Pri nas gre najbolje dopoldan, ko ni direkt sonca, pa če ni preveč oblačno. Potem je odvisno pa še od ozadja.. čisto belo redkokdaj koristi in tako naprej...

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf Sonja, tole pa je bera! Vmes sem že pomislila kaj bi človek s tolkimi toaletnimi torbicami? Zdajle ko pakiram, mi mankajo vsaj tri!
    Ena za zdravila. Pa manjša samo za otroške nujne stvari, kot so "flajštri" bepanthen in fenistil. Pa tud lumpe bi lah stlačile mucke za vsak žep v kakšno!
    Super so!

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Tina, saj ne ostanejo vse doma :) Drugače pa se da hitro najt način uporabe :) Sem tudi pomislila, kaj bom z njimi, ko sem začela delat.
    Ne, niso vse polne in ne bodo vse moje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa ti bi lohka kar podopustniški štant "#Pri prikupni toaletki" odprla glede na vse kar ti je uspelo naproducirat v zadnjih dneh pred službo ;o)
    Vse so čist prelepe ...
    jah kufe ... vem ja ... ;o)
    No lepo se mej u službi sej veš, da noben ni preveč rad tam ... ampak tko žal je ... ja jaz pa pametujem in brihtoglavim k jutri začenjam svoj 14-dnevni dopust ... hahahahah ... bom tud nate mal mislila ;o)

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena v družbi krasnih torbic.

    Prvi dan v službi je ponavadi bolj krizni, potem pa že gre ... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna torbica.
    Jutri pa lepo preživi prvi dan v službi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštna torbica. Všeč mi je vijolčna barva, ker mi deluje nežno in hladno, kar je za te vroče dni prav osvežujoče.
    Lepo se imej v službi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Še ena luštna torbica :-)
    Te kar občudujem k tko rada šivaš. Jst sm bla iz tega foha, pa mi je prav muka, če moram kaj sešiti. To so pa naredile naše drage učiteljice, ker so me vedno "zafrkavale", če sm slučajno hotela kaj več vedeti, kot je bilo v učnem planu. Zato imam še danes odpor do šivanja. Upam pa, da se bo to kdaj spremenilo.
    Pa čim bolj miren prvi dan v službi ti želim :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja halo, saj te sploh ne morem dohajat, tako hitro ti gredo od rok torbice in objave na blogu. Enostavno se ne morem odloči, katera torbička bi mi bila najbolj všeč, je prav vsaka nekaj posebnega. Sploh zato, ker sedaj vem, kako dodelane so z vseh mogočih strani.
    Naj ti službene ure hitro minejo, doma pa uživaj v drobnih radostih.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tebe so te torbičke čisto zasvojile. Saj prav, ker so krasne in jih je prav z veseljem pogledati.
    Upam, dati je bo današji dan v službi čim lažji. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za komentarje :)
    Čeprav enake, pa vseeno vsaka vzame svoj čas zaradi "picajzlanja" pri izdelavi :) Včasih bi bilo lažje manj komplicirat, po drugi strani pa rada dam iz rok natančno narejen izdelek.
    V službi niti ni hudega. Ravno prav toplo, dela dovolj, da čas hitro teče.. Potem bo pa kmalu popoldne :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma tale tvoja proizvodnja me je kr na rit vrgla. :)) Krasne so vse!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja kaj naj rečem. Kar razveselila sem se ko so rožice pokukale z bloga. Neverjetna si s temi torbičkami in vsaka posebej je enkratna. Tale je pa kar med zmagovalkami. Mega blago in ravno na pravem koncu rezano, da te očara pogleda na veliko rožico. Se pa bojim da kljub narejeni količini veliko ne bo ostalo pri tebi doma :))))

    OdgovoriIzbriši
  16. ma, da imaš živce za šivanje,... kapo dol:)

    veliko dobre volje in dobre klime v službi.

    OdgovoriIzbriši
  17. veliko dobre volje v službi :)) pri šivanju itak sama pride :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Sonja a se da kje dobit kakšno tvojo toaletko? :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...