17. jul. 2010

Ena bolj resna..nevatirana

Sem morala poskusit, kako zgleda, če med plasti blaga ne dam vatelina. Blaga imam dovolj na dosegu roke, tako da sploh ni bilo težko najt ustreznega kosa.
Nevatirano mi ni preveč všeč :( Torej moram najt neko tretjo rešitev :)

Tokratna torbica je bolj resne sorte, barvno usklajena, mirna. Z našito rožo iz več plasti blaga.



Pa še ogled notranje strani. Meni je všeč, če je tudi notranjost lepa, pa čeprav je skoraj nikoli ne pogledamo :)


Dimenzija 17 x 17 cm.

9 komentarjev:

  1. Tudi meni so bolj všeč tvoje pisane. Ta je preveč resna zame:):):)Ampak kroj je pa super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe so :)

    Za vmes pa lahko daš lepljive medvloge (centilin ali flizelin) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Je na obeh straneh lepa, tako da bi lahko obe uporabljal ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem :)
    @ Alenka, meni je tudi malo preveč resna :)
    Urša, ja, hvala za predlog :) Sem se že, preden sem zaspala, odločila, da jo odparam in okoli obrnem, pa medvlogo nalikam. Imam dovolj zaloge različnih debelin :) V bodoče pa bom verjetno poskusila najt kak tanjši vatelin. So mi všeč mehke prešitke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita torbica, še lepaš od prejšnje, ki je bila čudovita. Rožica pa torbico zelo lepo popestri.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jap sedaj vidim prvotno izvedbo. Dodelana je res boljša. Čeprav notranjost je pa luštna.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...