22. avg. 2010

Robčkasto

Tokrat so robčki oblečeni v unikatno srajčko, narejeno iz ročno potiskanega blaga. Srajčka je podložena z živahnim roza materialom in se zapira z gumbkom.

8 komentarjev:

  1. Zopet ena super lepa srajčka za robčke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav nobel oblekica za robčke!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična torbica, bravo Sonja!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo luštna. Barve so mi hudi dobre.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao jao Sonja, kar topila sem se ko sem šarila po tvojih zadnjih objavah. Kako si bila pridna in koliko novosti. Ena stvar lepša kot druga. Komaj čakam da po dolgi pavzici zopet malo ogrejem šivalni stroj. Tudi nakit je fenomenalen. Me pa zanima kako pa je z "angelsko slikarijo"? Kar ne gre mi z glave. Ko jo boš končala jo le pokaži in se postavim v vrsto zanjo, če bo seveda na razpolago :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidiš tele torbičke za v torbico pa mene mikajo že kar nekaj časa, da bi jih poskusila zašiti. Pa se nekako ne brcnem v tazadnjo. Tale za robce je spet superska.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarje, kar pobožajo dušco :) Je pa res dober občutek, ko narediš vsak posamezen unikaten kos. Nekako mi ne leži, da bi jih naredila 10 enakih.
    @ Andreja, komaj čakam, da tudi ti spet kaj pokažeš :) Angelsko slikarijo moam še zaščitit, kar pa rada naredim, ko je res vse pošteno suho. Po tihem sem premišljevala, da bi z njo mogoče odprla Etsy trgovinco.. mogoče pa tudi ne :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...