29. avg. 2010

Toaletka po naročilu

Tistim, ki me poznate, mora biti že ob pogledu na fotografijo jasno, da tole ni zame :) Barve so res čudne :))
Si je pa olivno toaletko zaželela ena fejst ustvarjalka, pa naj ji bo :)



Čisto po tiho pa vam povem, da je podložena z nežno roza :))))))

6 komentarjev:

  1. Čudovita je. Sicer barve niso ravno moje, ampak je pa itak lep model :)

    OdgovoriIzbriši
  2. e meni se baš sviđa:))...ovo su moje boje:)....
    ne vjerujem da je iznutra roza ;).....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj je čisto lepe barve!!!Pa še roza podlaga je notri:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Barve res niso tvoje, izdelava pa je kot vedno b.p.!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne glede na barvo-čudovita je.
    Kot vse kar pride iz pod tvojih rok in igle.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo! Meni tudi barva odgovarja :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...