8. avg. 2010

Toaletka v modrem

Na vprašanje, kakšno bi, je rekla, da bo imela modro torbico :)
Temno moder jeans, pearl bela barva in nežno roza bombaž za podlogo.V malo drugačnih proporcih, da sem izkoristila čim večji del blaga, ki mi je bilo všeč.
Fotografirano zelo na hitro, tik preden sem oddala :)

12 komentarjev:

  1. Se nič ne vidi, da si slikala preden si oddala, se pa prav dobr vid kuk je spet lepa ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je in nikoli ne bi rekla, da nežno roza tako lepo paše zraven, pa vendar super pride!

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena lepotička :-)
    Si pa čist not padla v šivanje - kar tako naprej :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je! A to si sama potisk naredila? Rožice so res lepe. Blagor prejemnci!

    OdgovoriIzbriši
  5. uuu, luštna torbica. blago je super. a to je bil že tak đins al si ga malo posprejala?

    OdgovoriIzbriši
  6. o všeč... super, kot vse do sedaj, ma kako si ti hiperaktivna, na vseh področjih, tud vročina ti ne škodi, lep pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale tvoja torbomanija je prav fletna, čudovitih vzorcev :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena torbica-lepotička izpod tvojih rok. Zelo luštna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. toliko su mi slatke te tvoje torbice da sam ih danas i ja konačno skrojila nekoliko.......sad samo još da ih sašijem:)).....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...