11. avg. 2010

Še kar vztrajam :) pri šivanju

Danes sem si popoldan ogledovala kupček blaga, iz katerega bodo nastajale male torbice različnih oblik.
Pa ni ostalo pri gledanju :)
Vse strani ene male toaletke: 


Med blagom pa je tudi tale kos. Komaj čakam, da se ga lotim.

20 komentarjev:

  1. Tale je pa meni zelo všeč!!!A se lahko zagrebem?

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep je ta motiv in prav lušna torbica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa, romantična, majhna.Super ti gredo od rok!

    OdgovoriIzbriši
  4. čista romantika! sao blago sploh ni zgledalo tako, ampak ujeta vrtnica in nežen trakec...megastično!
    Komaj čakam, da pokažeš tisto kiči zlato...saj bo toaletka, ne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna torbica i radovi!
    Veliki pozdrav iz Rijeke.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in prav pošteno me že srbijo prsti ob gledanju tvojih lepih torbic. Ogromno si jih že naredila, pridna ni kaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarje. Tale je res luštna, majhna.
    Naredila sem jih res dosti, vendar skoraj nobene ni več pri meni. Je bilo toliko enih rojstnih dnevov, pa prilik za darilca kar tako, pa licitacij na forumu Mojpes za "horjulčke".
    Če pogledam domačo zalogo, sploh ne daje občutka, da bi jih bilo dosti narejenih :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelijepa torbica i odličan blog!! Pozdrav iz Splita, Eda

    OdgovoriIzbriši
  9. imaš okus za motive in tudi postaviš jih potem fajn na kroj... lepo.
    prava proizvodnja:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super torbica!!!Jako mi se sviđa i motiv i boja...
    LP,Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  11. To blago mi je pa znano ;) Še ena krasotica je nastala, ni dvoma!

    OdgovoriIzbriši
  12. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  13. Luštna torbica. Všeč mi je motiv. Blago, ki si ga pokazala je pa čudovito. Sigurno bo tudi iz njega nastala še ena krasotica.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...