5. feb. 2012

Končana slika iz prejšnje objave

Na koncu, se mi zdi, je slika sicer precej bolj mračna, kot so obetali začetki. Sporočilo pa ostaja enako :)



Finished painting from previous post.

11 komentarjev:

  1. Sem si ogledala nastajanje in sedaj končni izdelek. Človek se naleze teh srčkov :)) Zanimivo mi je tole, ker mi deluje srce zelo 3D in meni se ne zdi nič kaj mračno, jaz bi rekla poudarjeno. In to je za to sporočilo še kako pomembno. Hvala za link na moj blog, s katerim dalje širiš našo ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna slika je nastala in sporočilo bi morali imeti vsak dan pred očmi, da nas spomni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo intenzivne barve, srček pride lepo do izraza. Všeč pa mi je tudi napis, čeprav mi bil ljubši v slovenščini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz večinoma navijam za slovenske napise, včasih pa me enostavno potegne angleški :)

      Izbriši
  4. Čudovita, intenzivna, taka, kot bi morala biti ljubezen (najprej) do sebe, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je carska, vauuuuu, res mi je super. Če bi jo imela, bi jo vsak dan vsaj nekajkrat pogledala...:):) Še posebej mi je všeč intenzivnost barv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je kar je nastalo, srček je nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč, prav zaradi malo temnejših barv

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite barve - itak :), lepo sporočilo, prekrasna slika.

    OdgovoriIzbriši
  9. Te tvoje slike so vse taako lepe. Tudi, če je bolj temna, meni se zdi super.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...