4. feb. 2012

Prijemalka - prvič

Net je poln vse sorte navodil in krojev, ki me premamijo, da jih preskusim. Ponavadi pa ob prvem šivanju že ugotavljam, kaj bi drugače, po svoje. Tudi pri tej srčkasti prijemalki za vročo posodo ni nič drugače.
Narejena je iz koščkov blaga, ki sem jih nekoč kupila v paketu, že narezane. Da bi dobila dovolj velik kos, sem jih nekaj v podobnih odtenkih sešila skupaj.




Heart shaped pot holder. I just had to try this pattern, but I would make some changes next time :)

13 komentarjev:

  1. Luštna prijemalka in čisto tvoja.
    Se res sprašujem,zakaj jih sama vedno kupim :(.
    Bi potrebovala kakšno tvojo voljo da tudi mene kdaj premami :) .

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale je pa čisto poseben patent in prav lepih barv. Dobro si se znašla in sešila koščke...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw kako se elpo skladajo vzorčki in barve in pa pravšnja za prihajajoč praznik zaljubljencev. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo prijemalko si naredila. In prav lepo si jo skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiva prijemalka. Takšne še nisem videla in mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo uporabna, lepa in oblika je tako luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. That is a very cute pot holder! Thanks for stopping by :) Have a wonderful week!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fina stvarca in zelo priročno, da lahko prste vtakneš v te žepke.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ful je dobra tale! Seveda sem jo videla tudi jaz in imam spravljena navodila:):) Prav lepo si skombinirala blago.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakšna barva kombinacija! Super, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...