19. feb. 2012

Saj ne vem, kaj naj si mislim

Občasno sodelujem na licitacijah za Zavetišče Horjul, ki potekajo na forumu mojpes, pred časom sem se prijavila na forum Pomagamo živalim.
Saj ne vem, kateri hudič me je danes vlekel na tole drugo stran, ampak mi je bilo že namenjeno. Med trenutno licitiranimi predmeti sem našla tudi darilce, ki sem ga izdelala za valentinčkove horjulske licitacije 2010. Komplet knjigice in obeska za ključe. Ponudnica je povsem korektno napisala, da gre za moj izdelek.
Pa vseeno.. še vedno se ne morem odločit, al naj bom užaljena al vesela, da nekaj, kar takratni zmagovalni licitatorki očitno ni bilo všeč, ponuja dalje.
Se pa nekaj časa prav gotovo ne bom več odločila za sodelovanje. Je že bolje, da izdelek podarim kateri od vas, kot pa da se trudim in je nato poceni prodano, pa čeprav za dobrodelne namene. S tem sama sebi oz. izdelkom, v katere vložim kar nekaj časa in truda, znižujem ceno.
Aja, če je kateri kompletek všeč, je njegova trenutna cena na licitaciji 5€.


One of my charity items is for sale again. I'm still deciding how to feel about it: sad, angry, dissapointed...

22 komentarjev:

  1. Ja svašta. To je tako kot darila naprej podarjat, pa če mene vprašaš, se to tudi ne dela.

    OdgovoriIzbriši
  2. :S Ne morš verjet. No najbrž bi bili moji občutki podobni tvojim, oz. ob tvojih bi pri meni še jeza prevladovala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ne moreš verjet no :((( Zakaj ga je dotična oseba na prejšnjem forumu sploh zlicitirala??? Sonja, sem iskala, pa ne najdem med licitacijami. Namig?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.pomagamo-zivalim.si/viewtopic.php?f=67&t=4699

      Izbriši
  4. Saj tehnično gledano, s tem ni nič narobe, samo jaz kot avtor se čudno počutim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno najlažje sama pojasnim, v izogib slabi volji. Beležka in srček sta bila kupljena pred dvema letoma na licitacijah za darilo. Popolno darilo za osebo, s katero pa nimam več stikov. Tako nikoli nista bila predana. S tem, da sem ju ponovno dala na licitacije, sem jima znova skušala dati pozitiven pomen. Kar se tiče izklicne cene in cen, ki jih izdelki dosegajo... Žal se mi zdi, da zadnje čase vse slabše na vseh licitacijah. V nobenem primeru pa ne dosegajo lepote in vrednosti vloženega dela tistih, ki jih izdelajo ročno. Enako velja za nakit Mojcejeve... Skratka, ni bilo mišljeno slabo.
      Lep pozdrav, Tyto alba

      Izbriši
    2. Tyto, upam, da sem dovolj jasno napisala, da ni s tem nič narobe, da ponujaš naprej? :) Nisem užaljena ali kaj podobnega. Prišlo je nekako kot češnjica na vrh torte ugotovitev, da moji izdelki (in dosti tujih), dosegajo precej nizke cene na licitacijah. Če že, je bolje, da dam tja dve "kitajski" skodelici, ki nabirata prah, kot da celo popoldne nekaj ustvarjam.
      Na blogu sem objavila tudi zato, da bi mogoče komu, ki so mu moji izdelki všeč, dala možnost, da sodeluje zdaj :)

      Izbriši
  5. znaš, iako to svi znamo, opet zaboravimo da su ljudi različiti, pa zašto bi prvo pomislila na 100 ružnih stvari, kad je isto tako moguće 100 dobrih razloga? Ja sam odlučila misliti o tome na taj način. I, ako i dobiješ na dar nešto što nije u tvojem stilu, zašto to ne bih dala nekome tko baš takvo što želi i tako stvar nađe svoj dom...nema tu ničeg lošeg....

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj, priznam, jaz bi bila prizadeta. Že zdaj sem, ko se je tebi zgodilo. Upam, da bo takšnih pripetljajev čim manj. Ni fajn in ne prav.

    OdgovoriIzbriši
  7. NekaKO pogosto se nam to dogaja...jaz sem ravno zadnjič pisala o tem ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem šla gledat rezultate licitacij in moram reči, da sem res žalostna in razočarana :S
    Ne morem verjeti, da je en kup drugih stvari, roko na srce, med njimi tudi kar nekaj (vsaj za moje pojme) šare (upam, da ne bo kdo užaljen), doseglo nenormalno visoko ceno v primerjavi z ročnimi izdelki. In to ne kakršnimikoli ročnimi izdelki...
    Od ročnega dela in umetnosti se v naši ljubi deželici res ne da živeti. Žalostno. Še dobro, da so ustvarjalke take zanesenjakinje, da kljub temu še vedno delajo. Če ne za drugo, pa za svojo dušo in za take, ki znajo ceniti njihovo delo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res mešani občutki. Kakorkoli, sama ne bi dala kupljenega izdelka ponovno na licitacijo. Bi pač podarila drugi osebi.
    Licitacije pa so res dvorezni meči. 1x lahko eno stvar prodaš za o-ho-ho, drugič pa po sklicni (ponavadi zelo nizki) ceni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja, meni so itak tvoji izdelki večinoma tako všeč, da jih težko dam od sebe. Tudi če so kupljeni z namenom, da bodo podarjeni ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi to se dogaja?! Hm ... tudi jaz bi bila prizadeta ob taki situaciji. Sama nikoli ne podarjam stvari, ki jih dobim naprej NIKOLI! Sem pa zgrožena predvsem nad ceno ... tudi sama si včasih ne upam postaviti cene svojim izdelkom, je pa žalostno, da "umetne" stvarui prednjačijo pred ročnimi :(

    OdgovoriIzbriši
  12. Včasih so rekli: Kar se da, se v zemljo zakopa! Jaz vem, kaj naj si misliš. Z vso pravico si lahko užaljena in jezna! Pa naj ti to ne vzame poguma. Jeza je aktivno čustvo, hitro k ustvarjanju! Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  13. Res mešani občutki. Dve stvari - cene izdelkov, in seveda dajanje izdelka naprej.
    Izklicno ceno postavimo same, jaz se vedno zavedam da je mogoče to tudi cena, po kateri bo izdelek kupljen. Želim si postavit malo višjo, ampak ne bi mi bilo prijetno, če bi izdelek ostal neprodan. Priznam pa, da sem včasih "vesela", ker kaj lahko kupim po nižji ceni, kot bi kupila na stojnici...
    Opažam pa, da je kupna moč precej padla - tudi meni, zato se ne kupuje več toliko in po višjih cenah..
    O dajanju naprej si pa sploh ne morem ustvarit mnenja. Nekako ne podpiram, ampak sama sem nekoč naredila enako....:((

    OdgovoriIzbriši
  14. Samo nekaj mojih opažanj na komentarje:
    1. Avtorica obeska ga je donirala za licitacije, kjer je bil izdelek licitiran. Tista, ki je izdelek kupila na licitacijah, ga ni dobila podarjenega. Povsem njena stvar je, kaj je naredila z obeskom. Če ga je pač nameravala podariti komu ali pa ga je podarila za licitiranje, je njena povsem svobodna odločitev.
    2. Verjamem, da vsak oblikovalec ceni svoje delo in želi, da izdelek doseže visoko ceno, vendar: licitacije imajo vse zakonitosti delovanja trga. Če je interesa veliko, je cena visoka in obratno. Nočem biti nesramna, ampak: oblikovalcev je kot listja in trave, takih drobnih izdelkov tudi. Povsem normalno je, da je cena zaradi velike ponudbe nizka. Kaj je komu šara in kaj ne, pa je odvisno od posameznika: de gustibus non est disputandum.
    3. Avtorica bi lahko pogledala tudi z druge perspektive: njen izdelek je prinesel dohodek dvema neprofitnima organizacijama. Ali ni to bolj pomembno kot ranjen ego? Čemu torej užaljenost?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Matejca, dajva nekaj razčistit:
      - kaj kupec počne s kupljenim, je njegova reč, zato nikjer ne piše, da je storila kaj narobe oz. je celo večkrat poudarjeno, da ni;
      - kako se jaz kot avtor ob tem počutim, pa je čisto moja reč in imam o tem pravici pisat in prejemat komentarje na svojem blogu.
      Če nočeš bit nesramna, potem pač ne bodi, a ne?
      Glede na to, da za tvojim nikom ni ustvarjalnega bloga in da se tule oglašaš prvič, predvidevam, da sama nisi avtorica in malce težje razumeš. Nič hudega.
      Zakaj se ti je le zdelo zdaj potrebno prit komentirat?

      Izbriši
    2. Oglasila sem se zato, ker se mi zdi bizarno, kakšna drama zaradi izdelka, ki ga je nekdo ponovno dal na licitacije. Da se pa primerja nakup na licitacijah z darilom, pa je naravnost absurdno. Pogosto kupim na dobrodelnih licitacijah kaj precenjenega, ker mi je bolj pomembno, da gre denar za živali. Včasih so stvari za darilo, večino stvari, ki mi ne ugajajo, pa vržem stran ali dam spet na licitacije, brez sentimentalnosti.

      Seveda imaš pravico do komentiranja, ker pa je tema odprta za komentiranje, pa menda imam pravico do komentiranja tudi jaz.
      Ali ustvarjam ali ne je povsem moja stvar. Pač ne čutim potrebe po objavljanju blogov, a pa to pomeni, da nimam pojma o oblikovanju, pa je druga stvar. Sem pač pristaš tržne ekonomije - če je nekaj ljudem všečno, se bo prodajalo, če ni, pač ne. Dejstvo pa je, da je konkurenca oblikovalcev velika, kar vpliva tudi na cene.

      In kot je bilo očitno spregledano: želela sem poudariti neskladje med zapisanim: če je avtorica dala artikel za dobrodelen namen, super. Zakaj je potem narobe, če je artikel dvakrat zaokrožil za dobrodelnost? Ali pa je problem samo zaradi prenizke končne cene?

      Evo, zdaj pa udrihajte po meni, ker ne vidim sentimentalnosti v ročno delani bižuteriji.

      Izbriši
  15. Ah, kaj, ko bi šla pametovat kam drugam?
    Temo raje zapiram za komentiranje, dovolj je bilo.

    OdgovoriIzbriši
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...