3. feb. 2012

Ta pujsa je moja :)

Morsko pujso imamo že 6 let in ves ta čas je imela mir :) Zdaj pa jo vztrajno hodi opazovat (nadlegovat) naša mala zver. Najprej se vohata, nato pa bi maček malce potipal s tačkami, kaj vse ima pujsa tam notri v kletki. Če bi jo dosegel, bi verjetno tudi njo malo potipal :) Le da ne ve, da ima presneto ostre in dolge zobke.
Da bi imela malce več miru, smo kletko na nekaj straneh obložili. Če že ne more do nje, bo pa na kletki ležal :)



Out little kitty watching over guinea-pig in her cage.

7 komentarjev:

  1. Morda pa se razvija prav posebno prijateljstvo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pujsi so pečenke. To pa ja vsak maček ve, posebej tak s kmetov... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha ha .....sem se nasmejala kometarju pred menoj. Taki mački so. Imamo mi tudi tako ... s hrčkom. Nikoli mi ni jasno ali je to za njega samo plen ali ga resnično najeda ljubosumje. Ker ko smo mu npr. odprli kletko od zajca, jo je naselil in protestno ni hotel ven.

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha.. saj se še mi zezamo, da mamo pečenko v kletki, ko je tak lepo rejen pujs :) včasih se pozdravita, povohata čisto od blizu, potem pujs pač gre počet svoje pujsaste posle. Mače pa bi šlo zgleda pogledat, kaj hudiča ima tam notri. suh kruh, ki ga pujsa rada gloda, še najbolj ropota in ga čist ob živce spravlja. On bi se s te igral :)
    Sem že premišljevala, da bi ga spustila malo pogledat, ko bom imela pujso zunaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joooj, cartek lepi mali! Ful lepo ste poskrbeli zanj in vse pohvale ste lahko deležni za vaša prizadevanja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe dolgčas mu ni :)ima luštno pajdašico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello Sonja..I'm a crochetr from Brazil and I loved your blog, I am a follower now.I loved the cat!!!I invite you to visit my blog too, if you like it, please link me, and join ...I hope you have agreat year full of happiness..greetings from Brazil!:-)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...