11. jun. 2012

Moja slika je lahko tudi..

Moja slika je lahko tudi obesek :) Že večkrat preskušeno, v več različnih izvedbah. Na tak način, s stekelcem, pa prvič. V živo izgleda, kot bi ribice res plavale v vodi. Žal pa je fotografiranje takega obeska kar zoprno početje, nikakor noče dobro izpast. Si bo res treba omislit kak mini foto studio, če hočem izdelek prikazati v pravi luči.
Kaj pa ve uporabljate za fotografiranje?



My painting can also be a pendant :) I've tried different techniques before; this is my first try with glass tile. Like it, it looks like fish are swimming in water. But it wasn't easy to take a photo of it, would probably need to invest in a photo studio or a photo tent. What do you out there use?

17 komentarjev:

  1. Prelepo zgleda tale obesek! Vem, kako je, ko ni nobena fotka, taka kot bi rada:( ampak obstaja rešitev tudi za take z malo slabšim fotoaparatom. Ne vem, zakaj si ga jaz še nisem naredila....skratka, lahko si narediš LIGHTBOX iz navadnih kartonskih škatel in dvema reflektorjema. Tukaj je 'naslov' za tutorial http://strobist.blogspot.com/2006/07/how-to-diy-10-macro-photo-studio.html. Upam, da ti bo to kaj v pomoč:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I like your work!!!I never worked with glass tile!It`s really look like fish is swimming in water:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz se ne matram preveč, veliko prave dnevne svetlobe je moj moto ... Tvoj obsek pa je prečudovit, slika je enkratna. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako krasen obesek in lepo pisane ribice v njem :-))
    Ja, slikanje je res problem in jaz če se le da vedno slikam zunaj na pravi svetlobi in sončku.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne ribice! Verjamem, da je takle obesek poslikat že pravi podvig, ker se vse blešči. Jaz imam en star trotlziher fotoaparat in fotke so temu primerne, žal.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obesek je super in res zgleda, kot bi ribice plavale. S fotkanje teh odsevnih predmetov je res zmeraj križ. Zelo težko se je nastaviti, da ne bo odsevalo. Jaz se poskušam čimbolj posluževati naravne svetlobe, ampak vedno ne gre, sploh pozimi je problem. Ampak tale tutorial, za katerega je moyca dala link je pa super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarje :) Tudi sama poskušam loviti dnevno svetlobo, fotoaparat imam kar dober, ampak tile odboji svetlobe pa kar kličejo po nečem naprednejšem. Na srečo imam doma precej priročnega v.d. moža :)
    Grem zdaj še tutorial pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja tale obesek je čudovito nagajiv, ravno pravšnji za poletne dni. Vauuuuu in super se poda na poletne bele majice.
    Fotografiranje..... največkrat dnevna svetloba. Moj fotič je menda kar OK, samo fotografinja je bolj slaba....:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit obesek. JAz sem prav tako za moj stekleni nakit nekoč na nekem foto tečaju dobila nasvet, da moram steklene zadevice fotografirati s svetlobo od zgodaj ali pa ustvariti efekt boxa kot gaje pokazala Moyca.

    lp-Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Navodila z linka smo že pred časom upoštevali doma in sem imela eno tako škatlo. Pa je šla že rakom žvižgat, tako da bo treba kar kaj novega narest :)

    OdgovoriIzbriši
  11. S fotkanjem imam še sama težave, obesek pa je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole pa izgleda fenomenalno - obesek in tvoja risba. Kar se tiče fotkanja pa sem sama velik, velik amater.

    OdgovoriIzbriši
  13. Leeeep je!
    Ravno včeraj sem si zopet nadela tvoj obesek, ki mi gre tako lepo skupaj s poletjem - le še vreme bi moralo biti bolj primerno, trenutno dežuje in imamo 10 stopinj! Upam, da mala rdečelaska prinese malo sonca...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ta box je super, jaz sem si ga naredila nekaj časa nazaj. Uporabila sem bel blago od stare majice. Fino pri tem boxu je, ker ni direktne svetlobe na izdelek in se ne blešči ter sence so bistveno mehkejše. Meni je najbolj všeč to, da lahko fotografiram kadakoli želim in nisem odvisna od dneva, sonca, ure,...

    OdgovoriIzbriši
  15. Iiiiiiiiiiiiiiiiiii, odlično!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo, simpatičen poletni obesek, meni je res lep

    OdgovoriIzbriši
  17. Pa sej sliki nič ne manjka, vsaj jaz vidim, kaj je na njej. Nekaj čudovitega!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...